Średnio na 100 odbiorców zamawiających produkty w sieci i wybierających dostawę do miejsca zamieszkania, 26 jest rozczarowanych spóźnionym doręczeniem – tak wynika z raportu E-commerce Home…
Przeglądaj: Wywiady i opinie
Wybuch pandemii i obecna sytuacja geopolityczna potencjalnie mogły być punktem zwrotnym odwracającym uwagę od kwestii klimatycznych na rzecz bieżącej działalności. Obecnie wiemy, że stało się wręcz…
Stała gotowość do zmian i odpowiadania na potrzeby klientów – takie wyzwania zawierające się w trendzie Retail-Unagi stanowią strategię Centrum Handlowego Forum w Gliwicach. Elastyczność oraz…
Główny kierunek rozwoju zaplanowany przez Spółkę to e-commerce oraz narzędzia do wsparcia sprzedaży digitalowej w sklepach stacjonarnych – mówią w rozmowie z redakcją OmnichannelNews.pl i Omnichannel…
Niezależnie od branży czy skali, przedsiębiorców jednakowo dotykają wysokie koszty prowadzenia działalności. Dlatego optymalizacja to dalsze być, albo nie być w biznesie. Centra handlowe to złożone…
Realizacja strategii omnichannel dla kawiarni nie jest łatwa – pandemia jasno pokazała nam, że największą siłą naszej marki jest atmosfera w kawiarni. Uśmiech baristy, ulubiony fotel,…
Chyba trudno znaleźć osobę, która działa w e-commerce i nie słyszała o tzw. dyrektywie Omnibus. Omnibus kojarzy się głównie z nowymi zasadami wprowadzania obniżek i opiniami…
Jest jeszcze miejsce na 25 salonów Lancerto. Po raz pierwszy od początku istnienia firmy zaoferowaliśmy pod koniec 2022 roku możliwość współpracy w modelu franczyzy. Usprawniamy także…
W 2023 roku będziemy dalej rozwijać sieć naszych sklepów, a na rok finansowy 2023, który w naszym przypadku kończy się we wrześniu, planujemy otwarcie 500 placówek.…
Żeby szybciej i dynamiczniej skalować sieć, jesteśmy także na etapie pozyskiwania inwestora, który umożliwi nam rozwój własnych lokalizacji. Chcemy wprowadzić drugi model biznesowy, który będzie polegał…