Według raportu Markets and Markets światowy rynek Location Intelligence osiągnął w 2022 r. wartość 18 mld USD, a do 2027 r. ma wzrosnąć aż do 33,2…
Przeglądaj: Technologie
Usługa „Płać kartą i wypłacaj” z kartą Mastercard® pozwala na wypłatę gotówki przy okazji dokonywania zakupów. Sieć Biedronka uruchamia ją właśnie w 2 tysiącach swoich placówek…
Blisko 9 na 10 sprzedawców z Polski (86 proc.) sprzedaje swoje produkty i usługi za granicę, co stanowi już 1/3 ich całkowitego obrotu. Chociaż czują, że…
Nowa aplikacja PolCard Pay usprawnia i podnosi bezpieczeństwo wpłaty gotówki na konto przy użyciu terminala. Konsumenci, którzy zechcą skorzystać z tego rozwiązania, będą mogli uzupełnić niezbędne…
Główny Urząd Miar wydał homologację dla startupu Wirtualne Kasy Fiskalne, dzięki czemu już od teraz przedsiębiorcy mogą zamienić konwencjonalną, sprzętową kasę fiskalną na nowoczesną aplikację w…
Wirtualny konfigurator obrączek, salony ze stołem TryOn, dożywotnia ochrona biżuterii – polska marka Savicki wprowadza szereg rozwiązań, których do tej pory na rynku jubilerskim nie było.…
Na fali popularności ChatGPT w mediach pojawia się wiele treści wzbudzających strach przed AI lub budzących niechęć wobec technologii opartej o interfejs czatu. Opór klientów przed…
Operator płatności Blue Media udostępnił nową metodę płatności online – Visa Mobile. Umożliwia ona płacenie w wybranych sklepach internetowych intuicyjnie i wygodnie, a jednocześnie – tak…
Prezentujemy 8 głównych tematów, które zdominowały branżę retail podczas targów EuroShop 23 w niemieckim Dusseldorfie. Zarządzanie energią W związku z kryzysem na rynku energetycznym precyzyjna kontrola…
Zdaniem Polaków największe zalety kupowania w marketplace’ach to oszczędność czasu i konkurencyjne ceny produktów – wynika z raportu Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: marketplace przyszłością…