Lagardère Travel Retail przyspiesza z rozwojem sieci Costa Coffee w Polsce. W planach na 2025 r. jest otwarcie 6 nowych kawiarni oraz modernizacja 24 istniejących lokalizacji.…
Przeglądaj: Rozwój
Rex Concepts, spółka odpowiedzialna za rozwój marek Popeyes i Burger King w Europie Środkowo-Wschodniej, świętuje inaugurację swojej 100 restauracji. Nowy lokal powstał pod koniec grudnia 2024…
Rok 2024 był rekordowy dla Rossmanna w Polsce. Po raz pierwszy obroty firmy wyniosły aż 17,9 mld zł. Ponadto przez 12 miesięcy sieć uruchomiła aż 164…
Gastronomiczna spółka Mex Polska otworzyła dwa nowe lokale – Pizzanova w Krakowie oraz Chicas&Gorillas w Warszawie. Inwestycje te stanowią ważny element strategii rozwoju grupy kapitałowej, która…
Hollywood Hair, marka beauty, w ramach rozwoju otworzy dwa nowe, strategiczne salony w Madrycie i Barcelonie, a także będzie umacniać swoją pozycję w Wielkiej Brytanii. Dodatkowo…
W roku 2024 sieć Teletorium ponownie urosła i otworzyła 31 nowych sklepów, co zwiększyło liczbę punktów franczyzowych do 210. – To imponujący wynik, który nie tylko…
Fit Cake To Go, innowacyjny koncept marki Fit Cake, z sukcesem funkcjonuje na polskim rynku. Mobilne punkty gastronomiczne mogą pojawić się również poza granicami Polski. -…
Primark kontynuuje ekspansję w Polsce i ogłasza inwestycję o wartości ponad 25 milionów euro. Primark otworzy trzy nowe sklepy. Ta rozbudowa zwiększy liczbę lokalizacji Primark w…
Na koniec 2024 r. sieć Dino liczyła 2688 sklepów, a łączna powierzchnia sprzedaży sklepów tej marki wyniosła 1 061,2 tys. mkw. Rok wcześniej było to 947,9 tys. mkw. …
Do tej pory jechaliśmy szybko, teraz przesiadamy się do Formuły 1 – tak o planach ekspansji marki Sinsay opowiada Marcin Bójko, wiceprezes zarządu LPP. Gdańska spółka…