Już 2 października przy ul. Poznańskiej 19 drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w Kiełczewie.. Będzie to 39. sklep dm w Polsce. Powierzchnia sprzedażowa sklepu w…
Przeglądaj: Rozwój
Wywodząca się z Danii Grupa Salling, będąca właścicielem m.in. sieci dyskontów Netto w Polsce, ogłasza wprowadzenie nowej strategii biznesowej na lata 2025-2028. Ma ona na celu…
Sieć Biedronka nie zwalnia tempa i w ostatnich dniach września otwiera 13 nowych oraz 5 zmodernizowanych sklepów. Nowe placówki, w różnych województwach całego kraju, zapewnią klientom…
2 października ALDI otworzy nowy sklep w Łodzi. Nowa placówka, zlokalizowana przy ulicy Rąbieńskiej 64, będzie już 23 sklepem ALDI w województwie łódzkim i 331 w…
Franczyza Fit Cake wprowadza innowacyjny koncept „Fit Cake To Go”. To mobilne punkty gastronomiczne umieszczone w kontenerach, oferujące zdrowe, bezcukrowe przekąski na wynos. Nowa inicjatywa skierowana…
Big Star, marka oferująca odzież dżinsową, wróciła do centrum handlowego Aleja Bielany we Wrocławiu. Sieć zajęła nową przestrzeń o powierzchni 128 mkw., gdzie czekają na klientów…
Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu, zlokalizowany w Galerii Słonecznej . Nowa przestrzeń łączy funkcje sklepu i kawiarni z wyprowadzonym na zewnątrz ogródkiem, oferując klientom wyjątkowe doświadczenia kawowe…
W drugim kwartale 2024 r. wpływy ze sprzedaży polskiego producenta odzieży przekroczyły 5 mld zł, co pozwoliło zakończyć pierwsze półrocze z przychodem na poziomie 9,3 mld…
Japońska marka otworzyła drzwi swojego pierwszego stałego sklepu w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Uroczysta ceremonia przecięcia wstęgi, uświetniona pokazem gry na tradycyjnych japońskich bębnach…
W ramach strategii Grupa Mex Polska S.A. planuje rozwijać swoje portfolio zarówno poprzez rozbudowę istniejących konceptów, jak i wprowadzenie na rynek nowych marek – zarówno własnych,…