TakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. udziałów nabył Paweł Fornalski, który za…
Przeglądaj: Systemy
Shoper, najchętniej wybierany dostawca infrastruktury do handlu internetowego w Polsce, kończy 18 lat. To właśnie we wrześniu 2005 roku, założyciele aktualnego lidera e-commerce zarejestrowali spółkę cywilną,…
W Lidl Polska masz pewność, że ceny w każdej placówce są dokładnie takie same. System elektronicznych oznaczeń cenowych to innowacja, która jest stosowana już we wszystkich…
Ponad 1,4 mld wysłanych wiadomości i 120 mln złotych przychodu w 2022 r. SMS-y A2P (ang. application-to-person) mogą być prawdziwą żyłą złota, a potwierdzają to wyniki…
Przedsiębiorcy korzystający z Shoper, najpopularniejszej platformy sprzedażowej w modelu subskrypcyjnym w Polsce, zyskują narzędzie do zwiększania sprzedaży na światową skalę. Platforma, jako certyfikowany partner Amazon, udostępnia…
SHEIN rozpoczął korzystanie z oprogramowania Materia MX, należącego do firmy Queen of Raw, aby spełnić swoje zobowiązanie pełnego cyrkularyzmu do 2050 roku. Jest to część inicjatywy…
Second hand, salony mody vintage, outlety odzieżowe czy też wcześniej „ciucholandy” lub „lumpeksy” cieszą się w Polsce niesłabnącą popularnością. Stoi za tym kilka powodów – od…
Korzyści z wdrożenia rozwiązań chmurowych dostrzegła sieć Żabka Polska, która wprowadziła scentralizowany system zarządzania relacjami z franczyzobiorcami. Proces pozyskiwania nowych franczyzobiorców został zoptymalizowany nawet o 30…
Firma doradcza IDC szacuje, że efektywnie zintegrowane w chmurze dane mogą wpłynąć na wzrost zadowolenia klientów nawet o 50 procent. Flagowym przykładem jest marka odzieżowa Puma,…
Sieć Lidl Polska wdraża system elektronicznych oznaczeń cenowych. Jest to krok w stronę jeszcze bardziej zrównoważonej działalności oraz odpowiedź na wyzwania, z jakimi mierzą się konsumenci…