Rozwój i tworzenie nowych produktów w retailu to często proces skomplikowany, wymagający elastyczności, szybkiego reagowania na trendy i optymalizacji na każdym etapie cyklu życia produktu. Dzięki…
Przeglądaj: Systemy
Kto aktualnie napędza e-commerce? Zdecydowanie millenialsi i Gen Z! To właśnie oni, wychowani w erze Internetu i smartfonów, kształtują nowe trendy w zakupach online. Jak zbudować…
Shoper przeanalizował wakacyjne koszyki zakupowe Polaków w sklepach internetowych. Tego lata najchętniej sięgamy po suplementy diety, folie przyciemniające szyby i materiały budowlane. Lato to okres, kiedy…
Jak wynika z najnowszego odczytu BaseLinker Index, w lipcu 2024 r. wskaźnik kondycji polskiego e-commerce wyniósł 143 punkty. Indeks ten bazuje na danych o sprzedaży prowadzonej…
Klienci oczekują od firm ekologicznych praktyk. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby, Żabka wprowadziła refillomaty na wodę, a za eko-trendami zaczynają podążać również właściciele sklepów internetowych.…
Klienci Shopera wygenerowali rekordowo wysoką sprzedaż w drugim kwartale 2024 r. Spółka pochwaliła się kilkukrotnie wyższym od konkurencji wzrostem GMV omnichannel, które wyniosło 3,5 mld złotych,…
Auchan Polska jako pierwsza firma branży retail w Polsce wdraża platformę RELEX Solutions służącą do optymalizacji planowania łańcucha dostaw, jako istotny element wsparcia sprzedaży sieci w…
W dzisiejszym świecie e-commerce, gdzie globalna ekspansja jest nieunikniona, skuteczne zarządzanie informacjami o produktach staje się kluczowym czynnikiem sukcesu każdego przedsiębiorstwa. W odpowiedzi na te wyzwania,…
Bricomarché od lat konsekwentnie inwestuje w nowe technologie IT. Cyfryzacją objętych jest wiele obszarów, zarówno w jednostkach centralnych, jak i sklepach oraz składach budowlanych należących do…
Polacy lubią oszczędzać, dlatego aktywnie szukają promocji, przy czym niemal wszyscy konsumenci przyznają, że z zakupem czekają na obniżki cen. Z badań wynika, że 90 proc.…