Auchan Polska jako pierwsza firma branży retail w Polsce wdraża platformę RELEX Solutions służącą do optymalizacji planowania łańcucha dostaw, jako istotny element wsparcia sprzedaży sieci w…
Przeglądaj: Systemy
W dzisiejszym świecie e-commerce, gdzie globalna ekspansja jest nieunikniona, skuteczne zarządzanie informacjami o produktach staje się kluczowym czynnikiem sukcesu każdego przedsiębiorstwa. W odpowiedzi na te wyzwania,…
Bricomarché od lat konsekwentnie inwestuje w nowe technologie IT. Cyfryzacją objętych jest wiele obszarów, zarówno w jednostkach centralnych, jak i sklepach oraz składach budowlanych należących do…
Polacy lubią oszczędzać, dlatego aktywnie szukają promocji, przy czym niemal wszyscy konsumenci przyznają, że z zakupem czekają na obniżki cen. Z badań wynika, że 90 proc.…
Wraz z dynamicznym rozwojem branży detalicznej inwestycje rozszerzenia biznesu poza Polską stają się kluczowym elementem obecnej strategii. Węgry, Rumunia, Słowacja czy Czechy są najczęstszym wyborem polskich…
W pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja jest bardziej stabilna, stało się to…
Wdrożenie technologii RFID przynosi liczne korzyści firmom czy typowym sieciom detalicznym, od poprawy kontroli nad stanami magazynowymi po zwiększenie szybkości obsługi klienta. Do niedawna na wdrożenie…
Zgodnie z założeniem globalnej strategii „Carrefour 2026”, firma kontynuuje swoją transformację cyfrową na polskim rynku. Sieć uruchomiła zaawansowany system CRM, pozwalający na doskonaleniu relacji z klientami…
Comarch wykorzystuje w swoich systemach sztuczną inteligencję (AI). Eksperci z firmy wyjaśnili, jak pomaga ona klientom w usprawnieniu działań biznesowych. Dzielą się też przewidywaniami dotyczącymi zastosowania…
Organizowana przez Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum ma już ponad 4 mln użytkowników w systemie Delikarta. To jeden z najbardziej zaawansowanych programów lojalnościowych dla klientów lokalnych…