Według najnowszego raportu Lyst Index, który w każdym kwartale przedstawia najbardziej poszukiwane marki, to właśnie Prada jest obecnie must-have wśród klientów mody z najwyższej półki. Tuż…
Przeglądaj: Raporty i badania
Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazuje, że zagregowane dane o odwiedzalności – podawane przez PRCH – nie mogą być porównywane do lat wcześniejszych, a już…
Żegnając rok 2022, witamy jednocześnie czwarty rok z rzędu pod znakiem niepewności. Dwa lata pandemii, wojna w Ukrainie, historycznie wysoka inflacja i nadchodzące widmo recesji zmusiły…
Podejmowaniu decyzji inwestycyjnych towarzyszą teraz szczególnie wnikliwe analizy. Konflikt w Ukrainie, szalejąca inflacja oraz gwałtownie rosnące stopy procentowe rzutują na wszystkie rynki w Europie Środkowo-Wschodniej. Branża…
Po pierwszej połowie 2022 r. powierzchnia magazynowa w Polsce przekroczyła 26,1 mln mkw., z czego 2,2 mln mkw. powstało w tym roku. W budowie pozostaje 4,4 mln…
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc.…
Analiza ponad 31 tys. cen detalicznych wykazała, że w lipcu br. zakupy w sklepach były droższe średnio o 18,6 proc. niż rok wcześniej. Zdrożały wszystkie monitorowane…
Dane M/platform z handlu tradycyjnego wskazują, że w lipcu kupowaliśmy więcej produktów niż w czerwcu przy zbliżonej liczbie wizyt. Podczas wizyty w sklepie płaciliśmy średnio 24,29…
W 2021 r. polski rynek HoReCa rozpoczął proces odbudowy po drastycznym spadku wartości w 2020 r. Jak wynika z najnowszego raportu firmy analitycznej PMR, w latach…
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podzieliła się podsumowaniem pierwszej połowy 2022 roku na polskim rynku inwestycyjnym. Wynika z niego m.in., że całkowity wolumen transakcji inwestycyjnych…