Blisko połowa respondentów badania SimplicityDX przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy dokonała impulsywnego zakupu w sieci. Wskaźnik ten okazał się jeszcze wyższy, gdy wzięto pod…
Przeglądaj: Raporty i badania
Cyfryzacja i postęp technologiczny sprawiły, że ponad połowa badanych używa gadżetów i aplikacji, które ulepszają sposób w jaki żyją i pomagają w dokonywaniu codziennych wyborów. W…
W marcu br. wartość BaseLinker Index – wskaźnika mierzącego kompleksową kondycję polskiego e-commerce wyniosła 136 pkt (wartość wyjściowa, ze stycznia 2022 r. wynosi 100 pkt). Przed…
Ponad 60 proc. polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze (powyżej 100 zł) w dyskontach. Podobny odsetek wybiera też centra handlowe ze względu na ich ofertę rozrywkową,…
Z najnowszego raportu Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci” wynika, że 86 proc. ankietowanych kupuje na platformach marketplace. Dotyczy to wszystkich grup wiekowych.…
Najnowsze badanie EY – Reimagining Industry Futures Study 2024 – potwierdza rosnącą rolę generatywnej sztucznej inteligencji w biznesie. W tę technologię inwestuje już 43 proc. ankietowanych…
Centra i parki handlowe oraz outlety pełnią strategiczną rolę na ścieżce zakupowej klienta, a działające w nich sklepy to bardzo efektywny kanał sprzedaży – wynika z…
Polskie firmy coraz bardziej rozumieją potencjał AI, dostrzegając jej rolę przy optymalizacji pracy i zwiększaniu efektywności kosztowej. Z danych SAP wynika również, że niemała część polskich…
Na rynku nieruchomości komercyjnych przybywa nierzetelnych najemców. Z tego względu właściciele, powierzchni handlowych, biur, magazynów, hal produkcyjnych i innych obiektów służących do prowadzenia działalności gospodarczej, chcą…
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że młodzi Polacy preferują kupowanie w sieci. Aż…