Nawet połowa wyrzucanych produktów w sklepach spożywczych to owoce i warzywa, a najczęstszym powodem wyrzucania żywności jest jej psucie się wraz z upływem czasu – wynika…
Przeglądaj: Raporty i badania
Jak pokazują wyniki ostatniego już w tym roku badania Barometr Retail firmy doradczo-technologicznej Future Mind, eksperci branży retail za dwa dominujące trendy kształtujące branżę handlową uznają…
Rok temu, skutkiem wybuchu wojny na terenie Ukrainy, w Polsce oprócz uchodźców, pojawiły się także ukraińskie towary i firmy. Otwartość Polaków na obecność produktów, pochodzących od…
Czy warto kupować w Black Friday i Cyber Monday? To pytanie zadaje sobie wielu z nas, jednak czy rzeczywiście atrakcyjne oferty i promocje są takie korzystne?…
43 proc. Polaków uważa, że ich sytuacja finansowa jest gorsza w porównaniu do okresu sprzed 12 miesięcy. To wynik, który nie napawa optymizmem, ale jest wyraźnie…
Według najnowszych danych GUS w październiku 2023 r. w porównaniu z wrześniem 2023 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 13,4 proc.). Udział sprzedaży przez…
Co czwarty Polak czeka w tym roku na specjalną okazję, taką jak Black Friday, by zaoszczędzić pieniądze. Razem ze zwiększonym ruchem w listopadowym handlu, rośnie też…
W ostatnich latach branża zabawkarska w Polsce doświadczyła wielu różnych zmian – na czele z pandemią i wojną w Ukrainie. Napływ migrantów z Ukrainy był wyraźnym…
Polacy korzystają z aplikacji mobilnych sklepów internetowych najczęściej w celu sprawdzenia dostępności konkretnego produktu – wynika z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce…
W tym roku ponad 63 proc. Polaków zamierza coś kupić w ramach Black Friday. Natomiast łącznie blisko 37 proc. rodaków jest niezdecydowanych lub niechętnych. Co ciekawe,…