Najnowsze badanie EY – Reimagining Industry Futures Study 2024 – potwierdza rosnącą rolę generatywnej sztucznej inteligencji w biznesie. W tę technologię inwestuje już 43 proc. ankietowanych…
Przeglądaj: Raporty i badania
Centra i parki handlowe oraz outlety pełnią strategiczną rolę na ścieżce zakupowej klienta, a działające w nich sklepy to bardzo efektywny kanał sprzedaży – wynika z…
Polskie firmy coraz bardziej rozumieją potencjał AI, dostrzegając jej rolę przy optymalizacji pracy i zwiększaniu efektywności kosztowej. Z danych SAP wynika również, że niemała część polskich…
Na rynku nieruchomości komercyjnych przybywa nierzetelnych najemców. Z tego względu właściciele, powierzchni handlowych, biur, magazynów, hal produkcyjnych i innych obiektów służących do prowadzenia działalności gospodarczej, chcą…
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że młodzi Polacy preferują kupowanie w sieci. Aż…
Blisko 30 proc. konsumentów miało wyruszyć na świąteczne zakupy tydzień przed Wielkanocą, a prawie 22 proc. robi to niemal na ostatnią chwilę. Produkty są kupowane głównie…
Według najnowszego raportu Grupy BLIX, 47,5 proc. aktywnych konsumentów planuje ograniczyć tegoroczne wydatki na zakupy wielkanocne względem zeszłorocznych. W ub.r. grupa osób chcących mocniej zacisnąć pasa…
Polscy konsumenci pomimo tego, że cena produktu wciąż jest dla nich najistotniejsza podczas zakupów, zaczynają coraz częściej zwracać uwagę na jakość kupowanych towarów, różnorodność oferty czy…
Najnowsza edycja rankingu OC&C Retail Proposition Index 2023 ponownie stara się odpowiedzieć na pytanie „czym kierują się klienci wybierając miejsce i sposób robienia zakupów?”. Na podstawie…
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, na temat których marek polscy konsumenci słyszeli najwięcej pozytywnych opinii w roku 2023. W rankingu tym wzięliśmy pod uwagę wskaźnik Buzz z…