Rynek osobistych dóbr luksusowych ustanowił w 2023 roku kolejny rekord sprzedaży na poziomie 362 mld euro, wynika z szacunków Bain & Company. Największą dynamikę wzrostu odnotował…
Przeglądaj: Raporty i badania
W Polsce, popularność Black Friday rośnie z roku na rok, jednak w dalszym ciągu nie jest on tak atrakcyjny, jak w Europie Zachodniej. Strategy&, wraz z…
Odzież, obuwie, rozrywka poza domem oraz energia elektryczna – to kategorie, na których w najbliższych miesiącach Polacy zamierzają oszczędzać w pierwszej kolejności. Co trzeci konsument planuje…
Szacuje się, że wydatki Polaków na wizyty w restauracjach wzrosną nawet o 21,6 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Konsumenci wracają do zakupów w sklepach stacjonarnych…
Nowe technologie poprawiają rentowność lub zwiększają efektywność działania organizacji – zdaniem większości firm, które wzięły udział w badaniu KPMG. Najlepiej ocenione pod tym względem zostały data…
Jak wynika z najnowszego raportu międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, III kwartał na rynku magazynowym w Polsce przyniósł zdecydowane ożywienie po stronie najemców. Aktywność deweloperska…
Raport „E-commerce w Polsce” pokazuje, że zakupy online cieszą się największą popularnością wśród respondentów z dużych miast (powyżej 200 tys. mieszkańców) – 34 proc.. Z kolei…
We wrześniu skumulowane obroty najemców prowadzących działalność w centrach handlowych monitorowanych przez Retail Institute były o 5,4 proc. wyższe w porównaniu do dziewięciu miesięcy poprzedniego roku.…
Już co trzeci Polak, który robi zakupy w kanale online, kupuje w ten sposób kilka razy w miesiącu (35 proc.) – donosi najnowsze badanie Santander Consumer…
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Allegro, zdecydowana większość konsumentów robiących zakupy w czasie festiwali zakupowych Black Week, przynajmniej raz upolowała naprawdę…