Blisko 30 proc. konsumentów miało wyruszyć na świąteczne zakupy tydzień przed Wielkanocą, a prawie 22 proc. robi to niemal na ostatnią chwilę. Produkty są kupowane głównie…
Przeglądaj: Raporty i badania
Według najnowszego raportu Grupy BLIX, 47,5 proc. aktywnych konsumentów planuje ograniczyć tegoroczne wydatki na zakupy wielkanocne względem zeszłorocznych. W ub.r. grupa osób chcących mocniej zacisnąć pasa…
Polscy konsumenci pomimo tego, że cena produktu wciąż jest dla nich najistotniejsza podczas zakupów, zaczynają coraz częściej zwracać uwagę na jakość kupowanych towarów, różnorodność oferty czy…
Najnowsza edycja rankingu OC&C Retail Proposition Index 2023 ponownie stara się odpowiedzieć na pytanie „czym kierują się klienci wybierając miejsce i sposób robienia zakupów?”. Na podstawie…
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, na temat których marek polscy konsumenci słyszeli najwięcej pozytywnych opinii w roku 2023. W rankingu tym wzięliśmy pod uwagę wskaźnik Buzz z…
Jak wynika z danych Globaldata, sprzedaż detaliczna online w całej Europie pomiędzy 2022 a 2027 rokiem ma wzrosnąć aż o 42 proc.. Z kolei jak szacuje…
Wysokie koszty zatrudnienia, zatory płatnicze i trudności w dostępie do finansowania to główne problemy branży handlowej. Ten najbardziej zadłużony sektor polskiej gospodarki ma na koncie 2,34…
Polskie społeczeństwo coraz lepiej nawiguje po świecie „phygital”, łączącym doświadczenia fizyczne z cyfrowymi, często nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Z raportu firmy doradczo-technologicznej Future…
Według najnowszego sondażu, ponad połowa społeczeństwa oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami, by móc jak najtaniej zrobić tegoroczne świąteczne zakupy. Na taką rywalizację szczególnie liczą Polacy…
Według najnowszego raportu „Rynek magazynowo-przemysłowy w Polsce”, opublikowanego przez firmę doradczą Newmark Polska, rok 2023 był jednym z najlepszych w historii rynku magazynowo-przemysłowego w Polsce. Zanotował…