Newbie, marka odzieżowa dla dzieci i kobiet należąca do Kappahl Group, zapowiada otwarcie swojego dziesiątego sklepu stacjonarnego w Polsce. Nowy salon Newbie rozpocznie działalność w czerwcu 2024 roku w warszawskiej galerii Westfield Mokotów.
Marka Newbie, będąca częścią Kappahl Group, od 2010 roku oferuje ponadczasową i zrównoważoną odzież dla dzieci i kobiet. Charakterystyczne dla niej nostalgiczne wzory i wysoka jakość materiałów sprawiają, że Newbie pozostaje wierna swoim zasadom, proponując produkty zarówno piękne, jak i przyjazne dla środowiska.
Newbie wzmacnia obecność na rynku centrów handlowych
– Każde nowe otwarcie salonu Newbie to nie tylko rozszerzenie naszej obecności na rynku, ale przede wszystkim możliwość, by być jeszcze bliżej rodziców i ich dzieci, oferując im produkty, które są ekologiczne, bezpieczne i pięknie zaprojektowane. Naszym celem jest tworzenie przestrzeni, gdzie każdy rodzic znajdzie coś wyjątkowego dla swoich dzieci, co będzie towarzyszyć im w pięknych chwilach w ich życiu – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska, Country Manager w Kappahl Poland.
– Bardzo nas cieszy, że marka Newbie otwiera swój nowy salon w naszym centrum handlowym. Okolica Westfield Mokotów w ostatnim czasie przechodzi dużą przemianę, ewoluując z dzielnicy typowo biurowej w popularne miejsce zamieszkania dla rodzin z dziećmi. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów, a rozszerzenie oferty skierowanej właśnie do rodzin z małymi dziećmi jest tym, czego oczekują od nas nasi nowi sąsiedzi – komentuje Izabela Wójcik, dyrektorka Westfield Mokotów.
Salony Newbie można znaleźć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi. W Warszawie, oprócz nowo otwieranego sklepu w centrum handlowym Westfield Mokotów, marka Newbie jest obecna w Westfield Arkadia, Sadyba BEST Mall, Galerii Północnej oraz Galerii Młociny.
Strategia omnichannel
– W ramach naszej strategii ekspansji na polskim rynku nieustannie dążymy do rozwoju, systematycznie otwierając kolejne sklepy Newbie. Naszym celem jest nie tylko zaspokajanie bieżących potrzeb naszych klientów, ale również przewidywanie i wyprzedzanie ich oczekiwań. Osiągamy to, zapewniając łatwy dostęp do naszej szerokiej oferty w punktach stacjonarnych. Ten model sprzedaży jest kluczem do dalszego wzrostu i ekspansji na rynku, współdziałając z naszą obecnością w kanale e-commerce na stronie internetowej kappahl.com – mówi Piotr Mierzwa, Expansion Manager w Kappahl Poland.
Założona w 1953 roku w Mölndal, na południu Szwecji, Kappahl Group jest wiodącą siecią odzieżową w krajach skandynawskich i jedną z czołowych w Europie Północnej. Posiada blisko 360 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz rozbudowaną platformę e-commerce.