Tak, chcę aby przywrócić handel w niedziele – uważa 88 proc. respondentów ankiety Retail Institute, przeprowadzonej w lutym 2024 roku wśród przedstawicieli 70 spółek wynajmujących lokale…
Przeglądaj: Raporty i badania
Rośnie świadomość Polaków na temat praw konsumenckich – 80 proc. ocenia swój stan wiedzy jako „raczej dobry” – to aż o ponad 30 punktów proc. więcej…
Z analizy blisko 14,5 tys. gazetek promocyjnych wynika, że w ub.r. sieci handlowe wydały ich o 4,1 proc. więcej niż w 2022 roku. Jednak trzy z…
W lutym w sklepach było średnio o 3,9 proc. drożej niż przed rokiem. Tak wynika z analizy blisko 60 tys. cen detalicznych. Na 17 monitorowanych kategorii…
Siła nabywcza w Polsce osłabła, a konsumenci są coraz bardziej sceptycznie nastawieni do wydawania pieniędzy. Wynika to z ich obaw o ciągłe wzrosty cen, które według…
Po bardzo udanych latach 2021 i 2022, nazywanych złotym okresem rozwoju rynku magazynowego w Polsce, 2023 r. był okresem większych wyzwań w związku ze zmianą sytuacji makroekonomicznej.…
Ponad połowa ankietowanych Polaków z grupy, która robi zakupy online (59 proc.) najczęściej zamawia w sieci odzież i obuwie – wynika z najnowszego raportu Santander Consumer…
Analiza blisko 60 tys. cen detalicznych wykazała, że w lutym br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio o 3,9% rdr. Tym samym spadek jednocyfrowej dynamiki wzrostu…
Według najnowszego sondażu, łącznie 33,2 proc. konsumentów regularnie kupujących online nabywa produkty w zagranicznych e-sklepach. Ale tylko 10,2 proc. z nich stale robi takie zakupy, a…
Przeciętnie już co druga osoba kupuje produkty w internecie za pośrednictwem zagranicznych e-sklepów. Spadek siły nabywczej wywołany inflacją skłania nas do poszukiwania lepszych okazji poza krajem,…