Bricomarché od lat konsekwentnie inwestuje w nowe technologie IT. Cyfryzacją objętych jest wiele obszarów, zarówno w jednostkach centralnych, jak i sklepach oraz składach budowlanych należących do…
Przeglądaj: Systemy
Polacy lubią oszczędzać, dlatego aktywnie szukają promocji, przy czym niemal wszyscy konsumenci przyznają, że z zakupem czekają na obniżki cen. Z badań wynika, że 90 proc.…
Wraz z dynamicznym rozwojem branży detalicznej inwestycje rozszerzenia biznesu poza Polską stają się kluczowym elementem obecnej strategii. Węgry, Rumunia, Słowacja czy Czechy są najczęstszym wyborem polskich…
W pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja jest bardziej stabilna, stało się to…
Wdrożenie technologii RFID przynosi liczne korzyści firmom czy typowym sieciom detalicznym, od poprawy kontroli nad stanami magazynowymi po zwiększenie szybkości obsługi klienta. Do niedawna na wdrożenie…
Zgodnie z założeniem globalnej strategii „Carrefour 2026”, firma kontynuuje swoją transformację cyfrową na polskim rynku. Sieć uruchomiła zaawansowany system CRM, pozwalający na doskonaleniu relacji z klientami…
Comarch wykorzystuje w swoich systemach sztuczną inteligencję (AI). Eksperci z firmy wyjaśnili, jak pomaga ona klientom w usprawnieniu działań biznesowych. Dzielą się też przewidywaniami dotyczącymi zastosowania…
Organizowana przez Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum ma już ponad 4 mln użytkowników w systemie Delikarta. To jeden z najbardziej zaawansowanych programów lojalnościowych dla klientów lokalnych…
Ingka Centres uruchomiło internetowy system wynajmu powierzchni sprzedażowych i reklamowych w swoich centrach handlowych. Book a Corner to innowacyjny, szybki i prosty system dostępny z dowolnego…
W styczniu br. wartość BaseLinker Index – wskaźnika mierzącego kompleksową kondycję polskiego e-commerce wyniosła 121 pkt (wartość wyjściowa, ze stycznia 2022 r. wynosi 100 pkt). Przed…