SHEIN rozpoczął korzystanie z oprogramowania Materia MX, należącego do firmy Queen of Raw, aby spełnić swoje zobowiązanie pełnego cyrkularyzmu do 2050 roku. Jest to część inicjatywy…
Przeglądaj: Systemy
Second hand, salony mody vintage, outlety odzieżowe czy też wcześniej „ciucholandy” lub „lumpeksy” cieszą się w Polsce niesłabnącą popularnością. Stoi za tym kilka powodów – od…
Korzyści z wdrożenia rozwiązań chmurowych dostrzegła sieć Żabka Polska, która wprowadziła scentralizowany system zarządzania relacjami z franczyzobiorcami. Proces pozyskiwania nowych franczyzobiorców został zoptymalizowany nawet o 30…
Firma doradcza IDC szacuje, że efektywnie zintegrowane w chmurze dane mogą wpłynąć na wzrost zadowolenia klientów nawet o 50 procent. Flagowym przykładem jest marka odzieżowa Puma,…
Sieć Lidl Polska wdraża system elektronicznych oznaczeń cenowych. Jest to krok w stronę jeszcze bardziej zrównoważonej działalności oraz odpowiedź na wyzwania, z jakimi mierzą się konsumenci…
Proky.io to działajacy od 2021 r. startup rodem ze Słowenii, z misją cyfryzacji europejskiej branży HoReCa. Oferuje innowacyjną platformę łączącą restauracje, hotele, sklepy, a nawet szkoły…
Firma Swarovski, światowa marka biżuterii i akcesoriów, wybrała rozwiązania chmurowe, aby uprościć złożone procesy w CX, obniżyć koszty i zwiększyć wydajność. Według danych Statista, globalny rynek…
Z analiz Salesforce wynika, że 81 proc. konsumentów planuje zrewidowanie swoich wydatków w ciągu najbliższych 12 miesięcy, przesuwając je kierunku tych sprzedawców, którzy zaoferują im bardziej…
W roku 2022 Shoper osiągnął najwyższe w historii firmy przychody, które wyniosły 123,3 mln zł. Oznacza to wzrost o aż 54 proc. w stosunku do rekordowego…
Główny Urząd Miar wydał homologację dla startupu Wirtualne Kasy Fiskalne, dzięki czemu już od teraz przedsiębiorcy mogą zamienić konwencjonalną, sprzętową kasę fiskalną na nowoczesną aplikację w…