Rok 2023 dla polskiego rynku e-commerce rozpoczął się od szoku spowodowanego decyzją Shopee – azjatycki gracz zniknął znad Wisły z dnia na dzień, tłumacząc swoją decyzję niepewnością makroekonomiczną…
Przeglądaj: Technologie
Internetowy market spożywczy delio stawia na intuicyjność swojej aplikacji mobilnej, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Z tego względu przeszła ona ewolucję. Wprowadzone zmiany oraz…
Tegoroczna edycja cyklicznego badania SMSAPI pokazuje, że wzrasta odsetek osób zainteresowanych promocjami na Black Friday. Jednocześnie przeważająca część respondentów zwraca uwagę na najniższą cenę z ostatnich…
O ile podobnie jak w poprzednich latach możliwości do znalezienia atrakcyjnych okazji cenowych podczas Black Friday nie powinno zabraknąć, Polacy prawdopodobnie wykażą się w tym roku…
W najnowszym concept store Vitula zadebiutowały wyjątkowe produkty marki Vistula, oznaczone wirtualnymi metkami NFT. W sumie ok 150 produktów oznaczonych tokenami jest dostępne wyłącznie dla klientów,…
Nowe technologie poprawiają rentowność lub zwiększają efektywność działania organizacji – zdaniem większości firm, które wzięły udział w badaniu KPMG. Najlepiej ocenione pod tym względem zostały data…
Już co trzeci Polak, który robi zakupy w kanale online, kupuje w ten sposób kilka razy w miesiącu (35 proc.) – donosi najnowsze badanie Santander Consumer…
W październiku 2023 r. wskaźnik kondycji polskiego e-commerce pobił historyczny rekord (najstarsze dane sięgają stycznia 2022 r.) i wyniósł 134 punkty. Indeks ten bazuje na danych…
Część z nas pewnie jeszcze pamięta czasy, gdy nieodłącznym elementem robienia zakupów było stanie w wielogodzinnych kolejkach. Na szczęście jest to już tylko wspomnienie schyłku poprzedniego…
Według danych firmy SMSAPI ponad 90 proc. respondentów deklaruje chęć skorzystania z okazji na Black Friday i Cyber Monday. Czy w tym roku czekają ich sztuczne…