We wrześniu Sephora uruchomiła pierwszy w historii zautomatyzowany kiosk do sprzedaży kosmetyków. Stanął on na kampusie Uniwersytetu w Toronto. Kiosk oferuje starannie wyselekcjonowany wybór najlepiej sprzedających…
Przeglądaj: Technologie
Dane z nowego raportu AI Chamber (Izby AI) wskazują, że już 9 na 10 przedsiębiorstw w CEE stosuje sztuczną inteligencję oraz uczenie maszynowe, przy czym prawie…
Tpay wdraża Click to Pay – nowy globalny standard płatności kartą w internecie. Pierwsi sprzedawcy testują nowe rozwiązanie z użyciem kart Mastercard. Click to Pay to…
GXO Logistics zawarł nową umowę z Reflex Robotics, będącym najbardziej nowoczesnym startupem humanoidalnym ogólnego przeznaczenia, w celu pilotażowego wdrożenia rozwiązania robotyki Reflex w istniejących operacjach. Jest…
Nayax Ltd oraz Adyen ogłosiły długoterminowe partnerstwo strategiczne, które ma na celu wdrożenie technologii płatności bezgotówkowych dla firm z branży ładowania pojazdów elektrycznych (EV) oraz zautomatyzowanych…
Unity Group ogłasza zmianę nazwy na Univio. Ten krok to nie tylko nowa odsłona marki, ale również wyraz determinacji firmy w dążeniu do dalszego rozwoju na…
Kto aktualnie napędza e-commerce? Zdecydowanie millenialsi i Gen Z! To właśnie oni, wychowani w erze Internetu i smartfonów, kształtują nowe trendy w zakupach online. Jak zbudować…
To prawdziwy przełom technologiczny w Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Sieć wystartowała z pierwszym w pełni automatycznym sklepem wydającym wypieki i przekąski. Testowy sklep znajduje się…
W sierpniu 2024 r. wskaźnik kondycji polskiego e-commerce wyniósł 143 punkty, tyle samo ile w lipcu. Tak wynika z najnowszego odczytu BaseLinker Index. Z przeanalizowanych i…
Izba Gospodarki Elektronicznej wystosowała postulaty dla polskiej prezydencji w Radzie UE w sprawie e-handlu. Propozycje e-Izby zostały przedstawione na spotkaniu z Ignacym Niemczyckim – Wiceministrem Rozwoju…