Grupa OEX, specjalizująca się w dostarczaniu usług i technologii w obszarze sprzedaży, zakończyła III kwartał 2023 roku ze wzrostem wyników. Przychody Grupy wyniosły 543, 3 mln…
Przeglądaj: Technologie
Wysyłanie e-faktur to najczęstsze rozwiązanie zwiększające poziom cyfryzacji w prawie dwóch trzecich MŚP z sektora handlowo-usługowego – wynika z raportu „Płatności bezgotówkowe w polskich MŚP” zrealizowanego…
W obliczu dynamicznego wzrostu cen na przestrzeni minionego roku, a także zmieniającej się sytuacji ekonomicznej, Polacy przejawiają coraz większe zainteresowanie świadomym zarządzaniem swoimi finansami. Wyniki badań…
Według wyników piątej edycji Barometru Retail przeprowadzonego przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, eksperci sektora handlu coraz częściej wykorzystują sztuczną inteligencję w procesach biznesowych. Wskazali, że najczęściej…
Wydawać by się mogło, że spadająca inflacja ulży trochę konsumentom, co przełoży się na zmniejszenie sklepowych kradzieży. Nic takiego jednak nie ma miejsca. Skumulowana inflacja w…
Sztuczna inteligencja (AI) wykorzystywana jest coraz częściej i powszechniej w różnych branżach. E-commerce nie jest wyjątkiem. Sprzedawcy internetowi mogą skorzystać z jej potencjału, aby zoptymalizować swoje…
W obliczu utrzymującej się inflacji wiele osób zdecydowało się oszczędzać, nawet ci najbogatsi. Szukają oni sposobów, aby więcej pieniędzy pozostało w domowym budżecie, a Internet stał…
Wciąż tylko mniej niż połowa polskich firm posiada rozwiązania cyfrowe, pozwalające reagować na nagłe zmiany, np. zakłócenia w łańcuchach dostaw – wynika z raportu SAP. Jednocześnie,…
Rosnące potrzeby rekrutacyjne w Polsce i na rynkach zagranicznych, masowe upowszechnienie korzystania z treści online poprzez komórki oraz dynamiczny rozwój Grupy LPP skłoniły polskiego producenta odzieży…
Dane pokazują, że konsumenci pozostają lojalni wobec swoich marek, ale czekają na obniżki cen i promocje. Zbliżający się szczyt zakupów świątecznych pokazuje, że konsumenci nie spieszą…