Do końca 2023 roku chcemy mieć łącznie w Polsce ok. 25 drogerii. By osiągnąć ten cel planujemy do końca bieżącego roku zainwestować w Polsce w sumie…
Przeglądaj: Wywiady i opinie
W DNA wszystkich centrów Unibail-Rodamco-Westfield (URW) od zawsze wpisane są dwie rzeczy – oferta i doświadczenia. Chcemy, aby oferta była szeroka, bogata i dopasowana do aktualnych…
Tempo ekspansji jest przede wszystkim podyktowane podażą lokalizacji, które spełniają nasze kryteria, a także długością procesu pozyskiwania niezbędnych warunków technicznych i pozwoleń. Naturalnie chcielibyśmy otwierać więcej…
Centra handlowe, po trudnym dla nich okresie lockdownów i ograniczeń epidemicznych, w 2022 r. stopniowo odbudowywały swoją pozycję rynkową. Trend stabilnego wzrostu umocnił się w drugiej…
Oczywiście, omnichannel jest ważnym wymogiem w prowadzeniu biznesu. Tak samo jak u nas, w Niemczech dużą popularność zdobywa metoda click and collect – czyli dokonanie zamówienia…
O nowej strategii sprzedaży, międzynarodowej ekspansji i inwestycjach w CX rozmawiamy z Krzysztofem Bajołkiem, prezesem zarządu Answear.com. Pomimo trudnej sytuacji na rynku Answear.com zanotował w ubiegłym…
Retailtainment, często definiowany jako „live brand experience” czy też budowanie doświadczeń w miejscu sprzedaży, znacznie wychodzi poza tradycyjne rozumienie konceptu reteilowego, wpływając na emocje i decyzje…
W grudniu 2022 roku FR L’Osteria SE podpisała umowę joint venture z Adamem Mularukiem na wprowadzenie i zarządzanie marką L’Osteria na polskim rynku. O planach rozwoju…
Obiekty handlowe, aby być atrakcyjne dla konsumenta muszą stale się zmieniać. Bogata oferta zakupowa to już za mało. Ważne są usługi, rozrywka, gastronomia, rekreacja. Ciągła ewolucja…
Rozrywka, choć obecna w centrach handlowych od dawna, wciąż stanowi skuteczny generator ruchu. By stale przyciągać nowe grupy odbiorców musi jednak ewoluować m.in. w kierunku oferty…