Oczywiście, omnichannel jest ważnym wymogiem w prowadzeniu biznesu. Tak samo jak u nas, w Niemczech dużą popularność zdobywa metoda click and collect – czyli dokonanie zamówienia…
Przeglądaj: Polecane
O nowej strategii sprzedaży, międzynarodowej ekspansji i inwestycjach w CX rozmawiamy z Krzysztofem Bajołkiem, prezesem zarządu Answear.com. Pomimo trudnej sytuacji na rynku Answear.com zanotował w ubiegłym…
Marcin Grabara od 24 maja oficjalnie przejmuje stery w Rossmann SDP sp z.o.o. Na stanowisku prezesa zastąpi Marka Maruszaka, który po 24 latach w firmie, przechodzi…
Spółka Kazar Group zaprezentowała najnowszą odsłonę salonu marki, który znajduje się centrum handlowym Focus Mall w Zielonej Górze. Ten innowacyjny koncept salonu wkrótce będzie dostępny również…
Podcast Focus na Retail to nowy ekspercki kanał komunikacji przygotowany wspólnie przez redakcję Omnichannelnews.pl i firmę Hikvision, międzynarodowego lidera w produkcji i dostarczaniu rozwiązań bezpieczeństwa oraz…
Retailtainment, często definiowany jako „live brand experience” czy też budowanie doświadczeń w miejscu sprzedaży, znacznie wychodzi poza tradycyjne rozumienie konceptu reteilowego, wpływając na emocje i decyzje…
Grupa Żabka ma bardzo ambitne plany rozwoju na ten rok. Chce utrzymać tempo ponad 1000 otwarć sklepów rocznie, inwestować w biznesy e-commerce, a także szuka efektywności…
Sieć sklepów Pepco rozpoczyna swoją działalność w Portugalii. 18 maja marka oficjalnie otworzy swój pierwszy sklep w Coimbrze, a w ciągu pierwszego roku obecności na portugalskim…
W grudniu 2022 roku FR L’Osteria SE podpisała umowę joint venture z Adamem Mularukiem na wprowadzenie i zarządzanie marką L’Osteria na polskim rynku. O planach rozwoju…
Grupa InPost w pierwszym kwartale 2023 roku osiągnęła imponujące rezultaty na wszystkich kluczowych rynkach. Przychody w pierwszym kwartale wzrosły o 29 proc. r/r, osiągając 1 996…