LCP Properties oficjalnie otworzył swój 48 park handlowy pod marką M Park na terenie Polski, który jednocześnie jest piątym w województwie pomorskim. M Park Reda to…
Przeglądaj: Polecane
Action zanotował w 2023 roku zwiększenie dochodu netto o 27,8 proc. do 11,3 mld euro, głównie w wyniku wzrostu sprzedaży w sklepach porównywalnych, mierzonej wskaźnikiem like-for-like,…
Pierwszego kwietnia bieżącego roku sklep internetowy HalfPrice zostanie zamknięty. Marka zamierza rozwijać się dalej w kanale tradycyjnym. Grupa CCC, właściciel marki, na razie nie podał powodu…
Decathlon przyjął globalną strategię, która obejmuje poprawę doświadczeń klientów, silne zaangażowanie w zrównoważony rozwój i ogólną modernizację firmy. W ramach tej ewolucji Decathlon prezentuje swoją nową…
Koncepty gastronomiczne odgrywają istotną rolę w generowaniu ruchu w obiektach handlowych i wielofunkcyjnych. Segment F&B stanowi również ważną część oferty Elektrowni Powiśle. Oprócz konceptu Food Hall…
Grupa Inditex zanotowała w 2023 roku wzrost sprzedaży o 10,4 procent. Osiągnęła ona wartość 35,9 miliarda euro. Biorąc pod uwagę stały kurs walut, obroty wzrosły o…
Salon renomowanej polskiej marki Ochnik, znanej z wysokiej jakości odzieży, galanterii skórzanej, akcesoriów oraz walizek podróżnych, w ostatnim czasie ruszył w N-Park w Olkuszu. – Chcemy…
Rynek handlu detalicznego w Polsce stale ewoluuje. Jakie formaty rozwijają się najszybciej, a które muszą poszukać nowej „tożsamości”? Na czym polega omnikanałowość w przypadku sieci FMCG…
Obecnie branża gastronomiczna stoi przed wieloma wyzwaniami – przede wszystkimi tymi związanymi z rosnącymi kosztami eksploatacyjnymi, inflacją przekładającą się na podwyżki cen zakupu produktów, a także…
Na rozwój eCommerce wpływa wiele czynników. Jednym z kluczowych elementów skutecznej strategii omnichannel jest efektywne zarządzanie procesem dostaw. Rozwiązaniem, które zdobywa popularność wśród retailerów, jest ship…