W ciągu kilku ostatnich miesięcy najczęściej zamawialiśmy w ten sposób książki (35,7 proc.), ubrania (35,6 proc.), posiłki z restauracji (29,5 proc.) oraz elektronikę (23,1 proc.). -…
Przeglądaj: Polecane
Branża e-commerce stoi w obliczu ogromnych zmian – takie wnioski płyną z globalnego raportu firmy PayPal. Raport Globalna branża e-commerce w obliczu ogromnych zmian przygotowany przez…
InPost oraz MAKRO Polska rozpoczęły testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Podwaliną tej współpracy są silne kompetencje MAKRO w…
Sephora i Zalando nawiązały strategiczne partnerstwo. Pierwsze efekty współpracy będą widoczne w IV kwartale tego roku na rynku niemieckim. Docelowo zostanie ona rozszerzone na kolejne rynki…
Modern Commerce, notowana na NewConnect grupa e-commerce związana z dobrami luksusowymi, przedstawiła nową strategię rozwoju na lata 2021-2024. Spółka zamierza osiągnąć wiodącą pozycję na rynku sprzedaży…
W Polsce pod marką HalfPrice działa już 13 sklepów, w tym najnowszy flagowy salon w stołecznym domu towarowym Wars. Skala sukcesu spowodowała, że Grupa CCC podjęła…
Pepco Poland (spółka zależna od Pepco Group) zawarła umowę z CCC Austria dotyczącą przejęcia do 29 umów najmu sklepów w Austrii. Po tym jak w kwietniu…
Spółka Żabka Polska oraz firma MasterLifeSolutions – właściciel marki Dietly.pl – zawarły umowę, w efekcie której platforma cateringu dietetycznego dołączyła do Grupy Żabka. Dietly.pl to największa…
85 proc. wzrost przychodów, dynamicznie rozwijający się e-commerce i dalsza ekspansja kanału online – Grupa CCC podsumowała I kwartał 2021/22 Grupa CCC zakończyła I kwartał roku…
4 lata, 44 miasta, ponad 40 mln kilometrów. Z okazji urodzin Uber Eats przedstawił imponujące liczby oraz podsumował kolejny rok w Polsce. I choć był on…