W DNA wszystkich centrów Unibail-Rodamco-Westfield (URW) od zawsze wpisane są dwie rzeczy – oferta i doświadczenia. Chcemy, aby oferta była szeroka, bogata i dopasowana do aktualnych oczekiwań klientów, a doświadczenia niezapomniane i skłaniające do odwiedzania naszych obiektów. Odpowiedni dobór najemców, dostarczających jakościową rozrywkę, jest nierozerwalną częścią tego tandemu, a bardzo silny dziś trend retailtainment to jeden z elementów, nad którym pracujemy w naszych obiektach od dawna – pisze w komentarzu dla Omnichannelnews.pl Grzegorz Grajkowski, Director of Operations, Unibail-Rodamco-Westfield
Rozrywka w centrach handlowych obecna była od lat i nadal będzie odgrywać ważną rolę w ich strukturze. Tego właśnie oczekują klienci – możliwości wygodnego dojazdu do centrum, zrobienia różnorodnych zakupów, a także spędzenia przyjemnego i jednocześnie wartościowego czasu z rodziną i przyjaciółmi. A my w Unibail-Rodamco-Westfield zawsze chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów.
Doskonałym przykładem takiej „rozrywkowej” ewolucji obiektu handlowego jest Westfield Mokotów (wcześniej Galeria Mokotów), które było pierwszym centrum handlowym nowej generacji w Polsce. Już ponad 20 lat temu proponowało ono klientom nie tylko supermarket i sklepy światowych marek oraz polskich projektantów, ale też kino, kręgielnię oraz przestronny foodcourt. Od tamtej pory wiele się zmieniło. Tak jak zmienia się otaczająca nas rzeczywistość, tak zmieniają się oczekiwania klientów. Kręgielnie nie są już najbardziej pożądaną w centrach rozrywką, sale zabaw dla dzieci zmieniły format i znacząco podniosły swoją jakość, a kina nabierają zupełnie nowego wymiaru. Ponad 20 lat temu otworzyliśmy w Westfield Mokotów jeden z pierwszych multipleksów w Polsce, a 17 lat później, zbudowaliśmy całkowicie nowe kino we Wroclavii. Sal jest więcej, są bardziej kameralne i oferują dźwięk w standardzie Dolby Atmos. Mamy do wyboru różne formaty: IMAX, 4DX, czy też sale VIP oferujące rozrywkę kinową połączoną z różnorodną ofertą gastronomiczną. Całość ma zapewniać wybór i rozrywkę na najwyższym poziomie.
Nowe formaty
W naszych obiektach kreujemy takie miejsca, które przyciągają oryginalną, przemyślaną i nowoczesną ofertą rozrywkową. We Wroclavii zadebiutował niedawno pierwszy w Polsce salon gier zręcznościowych Gamestate – zupełnie nowy koncept, łączący kultowe gry z dzieciństwa z doświadczeniami w wirtualnej rzeczywistości. Od kilku miesięcy funkcjonuje tam również innowacyjny, zeroemisyjny tor kartingowy z elektrycznymi gokartami Pitlane, oferujący możliwość prawdziwego ścigania się dla całych rodzin.
Niezmiennie poszukujemy też nowych konceptów i rozwiązań, by rozrywka w centrach URW wykraczała poza dobrze już znane formaty. Dotyczy to nie tylko najemców, ale oferowanych przez nas wydarzeń, czego doskonałym przykładem jest nasz Westfield Good Festival. Wydarzenie poświęcone w całości zrównoważonemu rozwojowi, mające miejsce w kwietniu i maju w 22 centrach Westfield w całej Europie. Jego skala, tematyka, a także nowe koncepty atrakcji jak podcasty live nagrywane w Westfield Arkadia, pokazują, że można i warto próbować nowych rozwiązań, co na przykładzie Westfield Good Festival nie tylko wciąga naszego klienta w interakcje z naszą marką, ale niesie także ze sobą wartość edukacyjną – jak jako konsument dokonywać świadomych wyborów i dbać jednocześnie o naszą planetę.
Autorem komentarza jest Grzegorz Grajkowski, Director of Operations, Unibail-Rodamco-Westfield.