Wchodząc do Polski nie byliśmy zupełnie anonimowi, bo jest spora rzesza Polaków, która już znała brand Primark – czy to z podróży, czy też pracy zagranicą (…) Strategią biznesu naszej spółki jest ekspansja na nowe rynki i równoczesna penetracja rynków, na których jesteśmy. W tej chwili mamy ponad 440 sklepów w 16 krajach Europy i Ameryce Północnej. W maju otworzymy 17 rynek, bo wchodzimy na Węgry. Naszą ambicją jest osiągnięcie 530 sklepów do końca 2026 roku. A wiem, że Europa Środkowo-Wschodnia będzie odgrywać kluczową rolę w naszych planach rozwoju ▶ mówi Maciej Podwojski, Head of Sales CEE w Primark, gość kolejnego odcinka wideopodcastu Focus na Retail.
Primark to międzynarodowy detalista odzieżowy zatrudniający ponad 70 000 pracowników w 16 krajach Europy i USA. Założony w Irlandii w 1969 r. pod marką Penneys, dąży do zapewnienia przystępnych cenowo wyborów dla każdego, od artykułów codziennego użytku po wyróżniającą się stylem odzież damską, męską i dziecięcą, jak również kosmetyki, artykuły wyposażenia domu i akcesoria. Skupiając się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń w sklepach. Ambicją firmy Primark jest zapewnienie większej trwałości odzieży, ochrona życia na Ziemi i poprawa życia ludzi tworzących produkty marki. W ramach tych działań, firma ogłosiła szereg zobowiązań, które zamierza zrealizować do 2030 r.
Podcast Focus na Retail to ekspercki kanał komunikacji przygotowany wspólnie przez redakcję Omnichannelnews.pl i firmę Hikvision, międzynarodowego lidera w produkcji i dostarczaniu rozwiązań bezpieczeństwa oraz AIoT.
🎦 Zapraszamy do oglądania Focus Na Retail. Odcinek 7️⃣