W 2023 r. nasza branża będzie musiała stawić czoła wielu wyzwaniom, od rosnących kosztów energii, przez wpływ inflacji na działalność operacyjną, po rosnącą rolę ESG -…
Przeglądaj: Wywiady i opinie
2022 był pierwszym pełnym rokiem bez lockdownów dla branży centrów handlowych, ale na jego początku wciąż obowiązywały restrykcje covidowe, co odbijało się na odwiedzalności i obrotach.…
W jakiej kondycji jest dziś rynek centrów handlowych oraz jak wpływają na niego kolejne zewnętrzne kryzysy, z którymi musi się mierzyć? Komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca…
Rok 2021 żegnaliśmy z nadzieją, że kolejne 12 miesięcy pozwoli gospodarce złapać oddech. W pewnym sensie rzeczywiście tak się stało. Konsumenci w 2022 r. chętniej wydawali…
Mijający rok był dla branży retail pełen wyzwań, którym sprostaliśmy wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi. Ci, którzy postawili na jakość i unikalność doświadczeń zakupowych oraz na…
Mijający rok, podobnie jak dwa poprzednie, był pełny wyzwań dla całej branży. Jednocześnie powrót do normalnego handlu pozwolił na odpracowanie wcześniejszego spowolnienia oraz na nowe spojrzenie…
Bardzo wnikliwie przyglądamy się dotychczasowym procesom zużycia energii we wszystkich naszych obiektach i opracowujemy rozwiązania, które znacząco mają wpłynąć na zwiększenie oszczędności w tym zakresie. Jesteśmy…
Już kilka lat temu zrezygnowaliśmy z tradycyjnych menuboard’ów na rzecz elektronicznych ekranów, na których z łatwością możemy wprowadzać natychmiastowo dowolne zmiany – znacznie zmniejsza to generowane…
Na ten moment wyłącznym kanałem sprzedaży online jest nasz własny sklep internetowy www.laurella.pl, który odpowiada za 90 proc. ogólnego przychodu. Dążąc do ekspansji na rynkach europejskich,…
Już po dwóch latach od rozpoczęcia współpracy z CCC obserwowaliśmy wzrost sprzedaży DeeZee o ponad 90 proc. – w takim momencie człowiek zaczyna wierzyć, że może…