Trzeba działać dynamicznie i w czasie rzeczywistym. Tutaj z pomocą przychodzą wszelkiego rodzaju algorytmy. Każdy klient może bowiem oczekiwać innej interakcji. Nasza odpowiedź czy reakcja musi…
Przeglądaj: Wywiady i opinie
Chcemy pokazać, że działaniami wcale niemającymi radykalnego wpływu na komfort funkcjonowania w pracy, w domu, czy właśnie podczas zakupów, możemy osiągać znaczące korzyści dla naszych finansów…
Kaufland, jako jedna z największych sieci handlowych w Polsce, sukcesywnie wprowadza rozwiązania mające na celu ograniczenie wpływu działalności firmy na środowisko naturalne, także w zakresie emisji…
Wszystkie zamówienia, które nie są dostarczone przez operatorów logistycznych na czas, nie są fakturowane. Paczka jest przygotowana, wysłana, ale nie zarabiamy na tym. Mówiąc krótko: albo…
Omawiana przez nas już w poprzednich artykułach dyrektywa Omnibus, a w zasadzie polska ustawa implementująca ten akt prawny, najmocniej wpłynie na funkcjonowanie tzw. marketplace’ów. Wynika to…
Działania firm z branży kurierskiej mają istotne znaczenie dla ochrony środowiska, zwłaszcza w obszarze logistyki i przestrzeni miejskiej. Dlatego wytyczamy zielony kurs i konsekwentnie realizujemy założenia…
W Blue City poziom komercjalizacji utrzymuje się powyżej 95 proc. To bardzo dobry rezultat, bo w wielu galeriach handlowych pustostany mocno rzucają się w oczy. Obecnie…
Rosnąca rola e-commerce i rozwiązań omnichannelowych, zapewnienie zróżnicowanych form finansowania zakupów, a także większa świadomość społeczna konsumentów pokoleń X i Y oraz zakupy w mediach społecznościowych…
Slogany reklamowe takie jak: big labels, small prices, great brands są powszechne, a my raczej wolimy: buy smarter, use longer w duchu: reduce, reuse, recycling -…
DPDgroup jest świadoma wpływu swojej działalności na życie w miastach i wprowadzając realne zmiany dąży do jego maksymalnego ograniczenia m.in. przez redukcję szkodliwych emisji – pisze…