Gemini Park Tychy umacnia swoją pozycję na śląskim rynku centrów handlowych. Pomaga w tym zakończona niedawno rozbudowa, jak również dynamicznie rozwijająca się oferta handlowego „power center”,…
Przeglądaj: Wywiady i opinie
O rozwoju strategii omnichannel mówi się od ponad 2 lat w niemal każdym handlowym medium. Wydawać by się mogło, że jeśli sprzedaż w wielu kanałach szybko…
Od dwóch lat wyraźnie widać zmianę w zachowaniach klientów w kontekście ich upodobań zakupowych. Wybuch pandemii COVID-19, a w efekcie zamknięcie galerii handlowych oraz wprowadzenie modelu…
Magazyny realizowane na zamówienie, czyli projekty typu BTS (build-to-suit), znacznie zyskują na popularności. Łącznie tego typu obiekty stanowią ok. 30 proc. całkowitych zasobów magazynowych w Polsce,…
We współczesnym handlu jednym z najważniejszych elementów sprzyjających rozwojowi biznesu jest wielokanałowość. Jesteśmy świadomi, że klienci CHR Galaxy oprócz wizyt w naszym centrum handlowym, równie chętnie…
Mam cichą nadzieję, że tak jak nasz model biznesowy dobrze zadziałał w okresie pandemii, tak efekt obecnego spowolnienia gospodarczego odczujemy trochę mniej niż branże, które już…
Multibrandowe platformy w ostatnim czasie odnotowały mocne wzrosty. Jednym z wielu czynników, które przyspieszyły zachodzące już procesy, takie jak zwiększanie się popularności e-commerce, była pandemia. Podczas…
W pierwszym półroczu 2022 r. kluczowe czynniki kształtujące rynek nieruchomości handlowych w Polsce wróciły do poziomu sprzed pandemii – w tym sektorze odnotowuje się dobre wyniki…
W 2021 roku odnotowaliśmy wzrost w obszarze e-commerce, w stosunku do roku poprzedniego, na poziomie 40 proc. Był to okres lockdownu, ale także rozbudowy naszego sklepu…
Polskie firmy mają bardzo zaawansowane podejście do handlu cyfrowego, przez co coraz więcej z nich przyjmuje strategię Unified Commerce, pomagającą poprawić doświadczenie klienta. Aż 80 proc.…