We współczesnym handlu jednym z najważniejszych elementów sprzyjających rozwojowi biznesu jest wielokanałowość. Jesteśmy świadomi, że klienci CHR Galaxy oprócz wizyt w naszym centrum handlowym, równie chętnie robią zakupy online. Aktualnie aplikacje zakupowe są trzecim najchętniej pobieranym rodzajem aplikacji. Aż 69% Polaków, którzy dokonują e-zakupów ma je w swoich smartfonach [1]. To ogromna grupa odbiorców, dla której budujemy skrojoną dla nich strategię naszych działań. Bazując na najnowszych badaniach i analizach rynku zdecydowaliśmy się na stworzenie projektu – Galaxy App, który jednocześnie połączy aspekt lojalnościowy z charytatywnym – pisze w komentarzu dla OmnichannelNews.pl Monika Burakowska, dyrektor CHR Galaxy.
Dzięki temu jesteśmy w stałym kontakcie z klientem, a ten może korzystać z aplikacji o dowolnej porze i z każdego miejsca. To oznacza, że pozostaje on w kontakcie z obiektem również, gdy nie jest w nim fizycznie
Wielokanałowość w centrach handlowych
Oprócz wsparcia sprzedaży, istotnym celem stworzenia Galaxy App był aspekt dobroczynny. Zależało nam, by dzięki aplikacji wypracować relację, stworzyć więź między klientem a centrum handlowym. Dzięki Galaxy App, klienci mogą skorzystać z licznych promocji czy bonusów, ale też zrobić coś dobrego – zasadzić drzewo lub nakarmić bezdomnego psa czy kota, a to automatycznie wyzwala w ludziach emocje. Aplikacja, oprócz podstawowej możliwości zakupu, wyznacza także wspólny cel, co więcej wywołuje poczucie odpowiedzialności za jego realizację. Nie od dziś wiadomo, że sentyment do marki jest jednym z najsilniejszych czynników sprzedażowych, a by go zbudować należy wyjść poza standardowe nagradzanie i zaproponować budzące emocje nowe podejście. W ten sposób narodził się pomysł, aby przy projektowaniu aplikacji położyć nacisk na budowanie realnej więzi poprzez wspólne angażowanie się w ważny dla wszystkich cel. Tym samym Galaxy App nie jest tylko kolejną aplikacją zakupową w smartfonie, ale staje się towarzyszem wspólnych, dobrych uczynków.

Połączenie funkcji lojalnościowej i charytatywnej w Galaxy App podkreślone zostało także w komunikacji promującej nową aplikację, której hasło brzmi „złAPP (na) DOBRE!”. Klient skanuje paragon w aplikacji mobilnej, a tym samym zbiera punkty, które upoważniają go do odbioru nagród czy bonusów. Dodatkowo może wybrać jeden z dwóch dostępnych celów charytatywnych – pomoc lokalnej fundacji dla zwierząt lub zasadzenie wirtualnego drzewa dla osób, którym bliższe jest dobro naszej planety. Po osiągnięciu wyznaczonego celu CHR Galaxy przekazuje karmę wybranej organizacji lub sadzi drzewo na specjalnie wyznaczonym do tego terenie. Tym samym bez większego wysiłku umożliwiamy naszym klientom czynienie dobra, tylko za sprawą paru kliknięć w telefonie. Aplikacja już teraz dostępna jest do pobrania z AppStore, jak
i Google Play. Zachęcam wszystkich klientów do pobrania aplikacji i wspólnych dobrych uczynków!
[1] Badanie „M-commerce i zachowań konsumenckich X, Y, Z”, ARC Rynek i Opinia, sierpień 2022
Autorem komentarza jest Monika Burakowska, dyrektor CHR Galaxy.