Spodziewam się, że w ciągu najbliższego roku rozwiązania APM (Automated Parcel Machine) stosowane przez retailerów staną się znacznie powszechniejsze i pojawią się w kolejnych sieciach detalicznych…
Przeglądaj: Wywiady i opinie
Zakupy online okazały się być „opcją awaryjną”, przynajmniej dla części konsumentów. Coraz więcej Polaków wraca do zakupów tradycyjnych, co widać chociażby w rosnących wskaźnikach odwiedzin i…
Górny Śląsk to jeden z największych i najważniejszych rynków magazynowych w Polsce, a także kluczowy hub dystrybucyjny dla Europy Środkowo-Wschodniej. Na korzyść regionu wpływają liczne inwestycje…
Z raportu firmy Wordpay wynika, że do 2023 r. rynek odroczonych płatności wzrośnie na całym świecie dwukrotnie – pisze w komentarzu dla redakcji OmnichannelNews.pl Agata Lejman, Marketing…
Aby sprostać wyśrubowanym wymaganiom konsumentów, firmy logistyczne/KEP oraz branża retail kierują swoje decyzje inwestycyjne w kierunku dedykowanych hub’ów logistycznych oraz centrów Fulfillment w lokalizacjach śródmiejskich. Część…
Niedawny wyrok Trybunału Konstytucyjnego nie przerwie walki o możliwość handlu w niedziele i święta. Nie ma ekonomicznych przesłanek, żeby utrzymywać obowiązujący zakaz. Blokuje się rynek, żeby…
Nasz model biznesowy idzie w kierunku największych marketplaców, typu Amazon czy Allegro, które osiągają z tej działalności prawie połowę rocznych obrotów – mówi w wywiadzie z…
Zmiana zachowań konsumenckich, wywołana przez pandemię, jest nieodwracalna. Mniejsza impulsywność działania i lepsze planowanie zakupów – głównie codziennych – stało się normą – pisze w komentarzu…
Jeszcze do niedawna usługa same day delivery wydawała się czymś nieosiągalnym. Teraz przesyłka może trafić do klienta już po upływie 90 minut. O tym, jak to…
Magazyny ostatniej mili zyskują na znaczeniu w kontekście wzrostu trendu e-commerce, ale również potrzeby bycia bliżej klientów i pracowników – pisze w komentarzu dla redakcji OmnichannelNews.pl Joanna…