W II kwartale 2021 roku Zalando zanotowało wzrost wskaźnika GMV (czyli Gross Merchandise Value) o 40 proc. Wyniósł on 3,8 mld euro, przy skorygowanej marży EBIT…
Przeglądaj: Wywiady i opinie
Konkurencja wśród marketplaców jest silna, a pozycja Allegro jako lidera tego rynku niepodważalna. O miejsce na podium konkuruje kilka podmiotów i w tej walce zamierzamy uczestniczyć…
Na rynku powstaje coraz więcej hubów handlowych. Jednym z nich jest tyskie „Power Center”, którego częścią jest rozbudowywane właśnie Gemini Park Tychy. Jakie korzyści płyną z…
Pomimo dynamicznego rozwoju e-commerce, zdecydowana większość sprzedaży generowana jest wciąż w kanale tradycyjnym. Narzędzi do monitorowania tego rynku jest jednak znacznie mniej. Chcemy wypełnić tę lukę…
Największe wzrosty w ujęciu rocznym na poziomie 22,3 proc. odnotowały podmioty handlujące kategorią „odzież, tekstylia i obuwie”. Jest to głównie efekt zeszłorocznego załamania się sprzedaży w…
Social media w biznesie to prawdziwy temat-rzeka, a dobranie odpowiednich platform zależy przynajmniej od kilku czynników – pisze Katarzyna Jarczewska, współwłaścicielka i partnerka zarządzająca agencji reklamowej…
Galerie stały się miejscem robienia bardzo konkretnych, ale i bardzo dużych zakupów. To pozytywna zmiana jaką obserwujemy, a która dobrze wróży procesowi odbudowy – komentuje Anna…
Handel i gastronomia funkcjonujące przy ulicach handlowych okazały się bardziej odporne na niedawne obostrzenia pandemiczne niż obiekty zlokalizowane w centrach handlowych. Podobnie było, gdy wprowadzano zakaz…
Branża e-commerce rozkwita. W kolejnych latach będziemy wspominać rok 2020 jako przełomowy, gdyż ostatnie miesiące były niewątpliwie trudne dla gospodarki zarówno globalnej, jak i europejskiej. Sektory…
Obecnie Amazon nie jest dużym zagrożeniem najpopularniejszej w Polsce platformy Allegro – uważa Małgorzata Głos, partner w firmie Zymetria. Najbardziej popularną platformą e-commerce w Polsce jest…