Nowe badanie przeprowadzone przez Primark, międzynarodowego detalistę odzieżowego, wykazało, że sklepy stacjonarne w Polsce skorzystają na świątecznej frekwencji, a 6 na 10 (60 proc.) kupujących stwierdziło,…
Przeglądaj: Raporty i badania
Ostatni miesiąc roku to tradycyjnie szczególnie intensywny czas w kalendarzach producentów i sprzedawców zabawek. To także moment, w którym wielu rodziców staje przed wyborem zakupu mikołajkowego…
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że inflacyjny wzrost obrotów nie oznacza zwiększenia dochodów najemców w galeriach handlowych. Co więcej – szybko rosnące koszty…
Polacy najczęściej wybierają dyskonty jako miejsce zakupów wszystkich kategorii spożywczych niezależnie od okazji. To właśnie te sklepy wyprzedzają większość innych formatów sklepów spożywczych – także w…
Bycie eko to już nie tylko modny hashtag na Instagramie, ale realny trend. Aż 50 proc. polskich konsumentów skłonnych jest do wyrzeczeń, a wszystko po to,…
Parki handlowe przeżywają wyraźną fazę rozwoju, ustanawiając kolejne rekordy pod względem nowej podaży. Inwestorzy i deweloperzy aktywnie reagują na rosnący popyt, stale dostarczając na rynek nowe…
Obroty najemców w centrach handlowych we wrześniu 2023 r. były o 0,9 proc. niższe niż we wrześniu 2022 r. W podziale na kategorie obiektów handlowych obroty…
Prawie 98% badanych stwierdziło, że zakupy spożywcze online to oszczędność czasu. Niska cena, rabaty i akcje promocyjne oraz termin dostawy to najważniejsze elementy, na które zwracamy…
W listopadzie br. wskaźnik nastrojów konsumenckich w Polsce lekko wzrósł, zbliżając się do zera. To pułap nie tylko statystyczny, ale również symboliczny. Ostatni raz „na plusie”…
Jak nowoczesne przestrzenie social eating, takie jak food halle, odpowiadają na trendy i zmiany w świecie gastronomii. Wspólne posiłki od zawsze stanowiły ważny element kultury społecznej…