Nowe technologie poprawiają rentowność lub zwiększają efektywność działania organizacji – zdaniem większości firm, które wzięły udział w badaniu KPMG. Najlepiej ocenione pod tym względem zostały data…
Przeglądaj: Raporty i badania
Jak wynika z najnowszego raportu międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, III kwartał na rynku magazynowym w Polsce przyniósł zdecydowane ożywienie po stronie najemców. Aktywność deweloperska…
Raport „E-commerce w Polsce” pokazuje, że zakupy online cieszą się największą popularnością wśród respondentów z dużych miast (powyżej 200 tys. mieszkańców) – 34 proc.. Z kolei…
We wrześniu skumulowane obroty najemców prowadzących działalność w centrach handlowych monitorowanych przez Retail Institute były o 5,4 proc. wyższe w porównaniu do dziewięciu miesięcy poprzedniego roku.…
Już co trzeci Polak, który robi zakupy w kanale online, kupuje w ten sposób kilka razy w miesiącu (35 proc.) – donosi najnowsze badanie Santander Consumer…
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Allegro, zdecydowana większość konsumentów robiących zakupy w czasie festiwali zakupowych Black Week, przynajmniej raz upolowała naprawdę…
Według danych firmy SMSAPI ponad 90 proc. respondentów deklaruje chęć skorzystania z okazji na Black Friday i Cyber Monday. Czy w tym roku czekają ich sztuczne…
Co drugi Polak wycofuje się z internetowych zakupów w ostatniej chwili – wynika z najnowszego, skupionego na potrzebach konsumentów, badania Adyen „Lost in Transaction”. Dlaczego? ¼…
Świąteczne wydatki osiągną w tym roku wartość sprzed pandemii. Z powodu wysokich cen klienci planują kupić mniej prezentów, ale spodziewają się wydać na nie więcej pieniędzy. Jak…
Polski rynek nieruchomości komercyjnych w dalszym ciągu przyciąga inwestorów z Europy Środkowo-Wschodniej. Według raportu JLL inwestorzy z regionu CEE są odpowiedzialni za blisko połowę obrotu na…