Szybkie przelewy elektroniczne, płatności mobilne i przelewy tradycyjne to najczęściej wybierane formy płatności przez Polaków kupujących online – wynika z najnowszego raportu Gemiusa na temat handlu…
Przeglądaj: Raporty i badania
Już 57 proc. polskich konsumentów chętniej wybiera zakupy online zamiast wyprawy do stacjonarnego sklepu[1]. Rosnąca popularność e-zakupów nie idzie jednak w parze ze świadomością zabezpieczeń przysługujących…
W 2020 roku liczba transakcji w obszarze fuzji i przejęć w branży mody i dóbr luksusowych sięgnęła 277, a to więcej niż przed pandemią – wynika…
Polacy nadal chętnie korzystają z możliwości dokonywania zakupów przez Internet. 34 proc. badanych decyduje się na to kilka razy w miesiącu, a jedna na dziesięć osób robi…
W całym 2021 r. deweloperzy mogą dostarczyć ok. 209 tys. mkw. powierzchni najmu w samych parkach handlowych, co stanowiłoby dla tego formatu historycznie najlepszy rok pod względem…
Łączna wartość sprzedaży 81 firm z branży mody i dóbr luksusowych wyniosła w roku fiskalnym 2019 prawie 633 mld dolarów. Globalna wartość tego rynku zmalała na…
Europejski sektor nieruchomości handlowych jest coraz bardziej atrakcyjny dla inwestorów oportunistycznych. Według międzynarodowej firmy doradczej Savills, w ostatnim kwartale odnotowano wzrost zainteresowania obiektami handlowymi wśród tego…
Dyskonty królują wśród Polaków. Już 70 proc. konsumentów na zakupy spożywcze wybiera się właśnie do tego typu sklepu – wynika z najnowszego badania CBRE. W dużych…
Przeszło połowa Polaków obecnie najbardziej obawia się wzrostu cen. Widoczne to jest przede wszystkim w grupie respondentów z miast 200-499 tys. mieszkańców. Natomiast niemal co trzeci…
Europejski sektor magazynowo-produkcyjny pozostaje na fali zainteresowania inwestorów jako najlepiej prosperująca część rynku nieruchomości komercyjnych. Utrzymujący się rekordowy popyt ze strony najemców oraz korzystne długoterminowe trendy…