Co jest najważniejsze dla odwiedzających centra handlowe po pandemii? Według wyników najnowszego badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Cushman & Wakefield nadrzędne dla klientów odwiedzających centra handlowe…
Przeglądaj: Raporty i badania
Z końcem kwietnia, po pół roku zamknięcia, rząd podjął decyzję o częściowym zniesieniu obostrzeń dla gastronomii. Od 15 maja zaczęły działać ogródki a 28 maja nastąpiło…
Pandemia zmieniła branżę e-commerce, ale nie wpłynęła diametralnie na rynek reklamy online. Sklepy internetowe obecnie inwestują głównie w działania reklamowe w wyszukiwarkach i content marketing. A…
Gdy centra handlowe świeciły pustkami, w internecie zrobiło się tłoczno. Dla kilku milionów Polaków zakupy online stały się całkiem nowym doświadczeniem. Kolejni coraz chętniej wybierają zakupy…
Branża FMCG w 2020 roku w Polsce warta była prawie 200 mld złotych. Lwią część z tej kwoty Polacy wydają w sklepach marek, których komunikację na…
Okazuje się, że e-mail niezmiennie pozostaje najskuteczniejszym i najtańszym kanałem budowania i utrzymywania relacji z istniejącymi klientami – tak wynika z analizy firmy ExpertSender. E-mail sprawdza…
Ponad dwie trzecie konsumentów w Polsce czuje się bezpiecznie w sklepach stacjonarnych – tak wynika z najnowszego badania firmy Deloitte. Na tle Europy polskich konsumentów charakteryzuje…
W 2020 roku na rynek magazynowy dostarczono 2 mln mkw. nowej powierzchni. Jeszcze więcej, bo ponad 2,5 mln mkw. jest obecnie w budowie – wynika z…
Najnowsze badania konsumenckie przeprowadzone na zlecenie Cushman & Wakefield przez Inquiry potwierdzają, że klienci nie chcą rezygnować z zakupów stacjonarnych. Blisko 75 proc. badanych deklaruje, że…
Pandemia nie tylko przyspieszyła rozwój e-commerce, ale przede wszystkim przyspieszyła internetowy handel transgraniczny. Na czym zyskują polskie e-sklepy – wynika z analizy PromoTraffic i Selly. E-handel,…