W sklepach internetowych z akcesoriami dla domu i ogrodu oraz artykułami dla dzieci najczęściej na zakup decydują się konsumenci, którzy do sklepu trafili bezpośrednio po wpisaniu…
Przeglądaj: Raporty i badania
Liderzy firm prywatnych wskazują, że mijający kryzys wywołany pandemią miał największy wpływ na przyspieszenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach. W badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą Deloitte…
W świecie szybko rozwijającego się handlu elektronicznego narzędzi, które pozwalają motywować klientów do zakupów, jest bardzo dużo. Jednym z nich są kody rabatowe, stanowiące zwykle element…
Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud oraz UCE Research, w drugim kwartale br. Biedronka odpowiadała za niecałe 64 proc. wszystkich wizyt w dyskontach spożywczych. Jednak…
Ponad 13% Polaków woli kupić podrobiony towar niż używany oryginał. Niemal trzy razy więcej osób wybiera odwrotnie – wynika z badania UCE Research. Natomiast blisko co…
Rynek magazynowy był rozgrzany do czerwoności już rok temu, ale nadal nabiera barw. W pierwszej połowie 2021 roku popyt na magazyny wyniósł 3,3 mln mkw., czyli…
W nieruchomości komercyjne w Europie w pierwszym półroczu 2021 roku zainwestowano 125,6 mld euro, czyli o 9 proc. mniej niż rok wcześniej. W Polsce również widoczne…
Do końca roku przybędzie 200 tys. mkw. powierzchni handlowej. Większość to małe obiekty – tak wynika z raportu CBRE. Po pandemicznych zawirowaniach odwiedzalność obiektów handlowych rośnie,…
Wolumen transakcji inwestycyjnych na koniec pierwszego półrocza wyniósł 3,7 mld euro i był o prawie 25 proc. niższy niż w analogicznym okresie w roku 2020 -…
Nowe dane DS Smith wskazują narodziny nowego typu konsumenta tzw. fushion shopper, czyli osoby łączącej zakupy w kilku kanałach: zarówno w sklepie stacjonarnym, internetowym i metodą…