Wiadomości tekstowe częściej używane do wspierania obsługi klienta niż w komunikatach sprzedażowych – to najważniejsze z ustaleń nowego raportu “Komunikacja SMS w biznesie 2022” przygotowanego przez…
Przeglądaj: Systemy
Amerykańska marka sportowa Under Armour wykorzysta technologię ID Cloud firmy Nedap, aby zapewnić swoim klientom prawdziwie omnichannelowe doświadczenie zakupowe. Wszystko dzięki lepszej wiedzy o posiadanych zapasach. …
Jednym z kluczowych trendów w marketingu w 2022 roku będzie CPaaS. Jest to dynamicznie rosnący rynek usług, z którym klienci mają styczność na co dzień. Dzieje…
Co czwarta firma z sektora MSP na świecie została zaatakowana przez cyberprzestępców w 2021 roku. Miniony rok był trudny dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nie tylko…
InPost uruchomił Voicebot o imieniu Mat. Jest to zaawansowana technologicznie platforma systemowa, Która trafnie rozpoznaje z jakim tematem klient dzwoni i udziela odpowiedzi. Mat dzięki warstwie…
Furgonetka wprowadziła na rynek system kompleksowej obsługi zwrotów zakupów w e-commerce. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce – daje ono zarówno konsumentom, jak i właścicielom…
Oferteo SA – właściciel wiodącej internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W następstwie tego powstało nowe logo,…
Na początku 2022 r. QuarticOn wprowadzi na rynek pełną wersję Customer Data & Experience Platform (CDXP), pierwszej w Polsce tak kompleksowej platformy do automatyzacji marketingu dla…
Postępująca cyfryzacja, inwestycje zagraniczne i globalizacja pozytywnie wpłynęły na polski rynek IT w ostatnim roku. Przed rodzimą branżą pojawiają się jednak globalne wyzwania, na które trzeba…
Bolt Market – debiutująca na polskim rynku usługa zakupów spożywczych online z dostawą do domu – wykorzystuje system POS online Dotykačka do rejestracji sprzedaży i wystawiania paragonów oraz do kontroli zasobów…