Saly, firma tworząca platformę e-commerce B2B, nawiązała współpracę z kolejnym klientem działającym w branży kosmetycznej na rynku międzynarodowym. Wybór platformy Saly przez firmę Kovas pozwolił na…
Przeglądaj: Systemy
Marka Quiosque stale udoskonala i poszerza funkcjonalności w sklepie internetowym. Najnowsza zmiana jest właśnie jedną z nich, na quiosque.pl udostępniono dla Klientek nową formę płatności PayPo.…
Ponad 6 tys. ekranów w przeszło 1,5 tys. drogeriach. To efekt współpracy firmy Samsung z siecią Rossmann i równocześnie największe tego typu wdrożenie w Polsce. -…
Sieć Agata S.A., posiadając 32 wielkopowierzchniowe sklepy na terenie całego kraju, chcąc ograniczyć powstawanie strat związanych z kradzieżami oraz zapewnić swoim klientom lepsze doświadczenia zakupowe, firma…
Platformizacja usług pozwala przedsiębiorcom usprawniać codzienne procesy administracyjne w firmie – np. wystawianie faktur, realizację rozliczeń, zdalne uwierzytelnianie kontrahentów i podpisywanie umów czy przechowywanie dokumentów. Takim…
Amazon, chińskie marketplace’y, a nawet polskie Allegro są sporym zagrożeniem dla detalistów w handlu internetowym. To duże platformy handlowe przyciągają coraz więcej klientów. Mniejsze sklepy nie…
Z powodu kradzieży, sklepy detaliczne w Polsce uszczuplają swoje roczne przychody kwotą sięgającą 1,7 mld euro, a w Europie to blisko 50 mld euro. Utrzymanie satysfakcjonujących…
MODIVO SA (dawniej eobuwie.pl) jest liderem sprzedaży obuwia, toreb i towarzyszących akcesoriów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wraz z ekspansją firmy na nowe rynki, jej asortyment oraz…
Zwiększenie samoobsługi pracowniczej i dostępności systemu HR dla wszystkich pracowników – łącznie ponad 1200 osób, w tym w perfumeriach oraz w siedzibie firmy – skrócenie procesu…
Rozpoczęcie sprzedaży przez internet to wyzwanie dla wielu przedsiębiorców, szczególnie, gdy do niedawna ten kanał nie wzbudzał ich zainteresowania, a digitalizację odkładali w czasie. Teoretycznie sklep…