Co jest najważniejsze dla odwiedzających centra handlowe po pandemii? Według wyników najnowszego badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Cushman & Wakefield nadrzędne dla klientów odwiedzających centra handlowe…
Przeglądaj: Retail
Z końcem kwietnia, po pół roku zamknięcia, rząd podjął decyzję o częściowym zniesieniu obostrzeń dla gastronomii. Od 15 maja zaczęły działać ogródki a 28 maja nastąpiło…
Gdy centra handlowe świeciły pustkami, w internecie zrobiło się tłoczno. Dla kilku milionów Polaków zakupy online stały się całkiem nowym doświadczeniem. Kolejni coraz chętniej wybierają zakupy…
Grupa Muszkieterów wspomaga właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché w każdym obszarze prowadzonej działalności, także online. Na bazie wieloletniego doświadczenia, Muszkieterowie wydali w czerwcu br. Księgę Dobrych…
Strefa Świadomego Żywienia, cyfrowe nośniki reklamowe digital Signage oraz multimedialne czytniki cen – to tylko wybrane nowości, które pojawiły się w zmodernizowanym markecie Kaufland przy ulicy…
Branża FMCG w 2020 roku w Polsce warta była prawie 200 mld złotych. Lwią część z tej kwoty Polacy wydają w sklepach marek, których komunikację na…
Pierwszy kwartał przesuniętego roku obrotowego, trwający od 1 lutego do 30 kwietnia upłynął w LPP pod znakiem utrzymujących się wzrostów sprzedaży. Spółka wypracowała w tym czasie…
Zapewnienie klientom centrów handlowych bezpieczeństwa to nieprzerwanie priorytet dla właścicieli i zarządców obiektów. Galeria Katowicka sięgnęła po rozwiązania daleko wykraczające poza obowiązujące standardy bezpieczeństwa. W obiekcie…
Centra handlowe stale zmieniają się goniąc za potrzebami konsumentów – już 28 proc. z nich w Polsce przeszło rozbudowę, w tym część z nich również modernizację.…
Pepco Group, właściciel marek Pepco, Dealz i Poundland, przedstawiło śródroczne wyniki za I półrocze zakończone 31 marca 2021. Spółka w tym okresie zanotowała przychody ze sprzedaży…