Strefa Świadomego Żywienia, cyfrowe nośniki reklamowe digital Signage oraz multimedialne czytniki cen – to tylko wybrane nowości, które pojawiły się w zmodernizowanym markecie Kaufland przy ulicy Fieldorfa na warszawskim Gocławiu.
Sklep Kauflandu przy ul. gen. Fieldorfa przeszedł liczne zmiany – z myślą o komforcie kupujących układ marketu dostosowano do konceptu znanego z innych placówek sieci. Sklepowe alejki zostały oznaczone w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić klientom znalezienie ich ulubionych produktów spożywczych − wszystko dzięki zastosowaniu kolorystyki spójnej z tą, która jest znana z gazetek promocyjnych Kaufland.
Ekologiczne rozwiązania w Kauflandzie
W markecie unowocześniono również strefę z kasami samoobsługowymi oraz punkt informacji klienta. Na hali sprzedaży pojawiły się ekrany cyfrowe digital signage, na których wyświetlana jest aktualna oferta promocyjna. Natomiast w utworzonych Strefach Świadomego Żywienia konsumenci w jednym miejscu znajdą produkty wege, bez glutenu czy z niską zawartością cukru. W markecie pojawił się również butelkomat przyjmujący kaucjonowane butelki. W zamian za oddanie butelek klienci otrzymują bony na zakupy w sklepach Kaufland. Dla wygody kupujących w markecie zainstalowano również specjalne terminale zastępujące tradycyjne czytniki cen, które dodatkowo umożliwiają zapoznanie się z aktualną ofertą promocyjną. Osoby robiące zakupy w zmodernizowanym markecie mogą również korzystać bezpłatnie z sieci wi-fi.
W markecie na warszawskim Gocławiu wykorzystano rozwiązania przyjazne środowisku, między innymi energooszczędne oświetlenie LED, całkowicie zmodernizowano również instalację elektryczną. Klienci zmodernizowanego marketu mogą wybierać spośród tysięcy produktów, w tym m.in. artykułów świeżych: owoców i warzyw, mięsa i wędlin, serów czy produktów mlecznych. Wybrany asortyment będzie dostępny także przy ladzie z obsługą, gdzie można skorzystać z fachowej porady personelu. W markecie przy ul. Fieldorfa konsumenci znajdą też bogatą paletę produktów marek własnych Kaufland, w tym produkty ekologiczne K-Bio, produkty wege marki K-take it veggie oraz produkty charakterystyczne dla tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre!
Sklep przy ul. Fieldorfa 41 jest otwarty dla klientów od poniedziałku do soboty w godz. 6-23 oraz w niedziele handlowe w godz. 7-21.
W całej Europie Kaufland posiada ponad 1,3 tys. sklepów
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1,3 tys. sklepów i zatrudnia ok. 132 tys.pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 227 marketów i zatrudnia ok. 16 tys. pracowników.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.
Przeczytaj także: Pepco Group: szybka ekspansja sieci napędza wyniki finansowe