Do Zarządu Enata Bread (właściciel marek Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni i Bakery) dołączyła Magdalena Chruściel, ekspert w zakresie komercjalizacji nieruchomości handlowych. – To ogromne wzmocnienie,…
Przeglądaj: Polecane
7 czerwca w Toruń Plaza nastąpiło otwarcie salonu, znanej na całym świecie, ekskluzywnej marki kosmetycznej Rituals. To wyjątkowe wydarzenie wprowadziło mieszkańców Torunia w świat luksusowych produktów…
Triumph, marka bielizny damskiej, z dumą ogłasza stworzenie najnowszego i absolutnie innowacyjnego doświadczenia w obszarze sprzedaży detalicznej – My Atelier. Nowa koncepcja salonu zapewnia klientom nowoczesne,…
Pepco Group, właściciel marek Pepeco, Dealz i Poundland, publikuje śródroczne wyniki finansowe za półroczny okres zakończony 31 marca 2023 r. W tym okresie przychody grupy wzrosły…
Marka H&M ponownie uruchomiła flagowy sklep w Paseo de Gracia w Barcelonie. Odnowiony salon pełen jest rozwiązań, które dodatkowo mają przyciągnąć klientów i zapewnić im niezapomniane…
Do końca 2023 roku chcemy mieć łącznie w Polsce ok. 25 drogerii. By osiągnąć ten cel planujemy do końca bieżącego roku zainwestować w Polsce w sumie…
Właściciel sieci sklepów Monnari i Femestage wygenerował w pierwszym kwartale 2023 r. obroty na poziomie 67 506 tys. zł, co oznacza wzrost o 22,2 proc. Rok…
Spółka Dino Polska, właściciel sieci sklepów spożywczych, planuje rozpoczęcia budowy nowego centrum dystrybucyjnego w miejscowości Bolewicko w województwie wielkopolskim. Szacowane nakłady inwestycyjne wyniosą około 130 mln…
W DNA wszystkich centrów Unibail-Rodamco-Westfield (URW) od zawsze wpisane są dwie rzeczy – oferta i doświadczenia. Chcemy, aby oferta była szeroka, bogata i dopasowana do aktualnych…
Tempo ekspansji jest przede wszystkim podyktowane podażą lokalizacji, które spełniają nasze kryteria, a także długością procesu pozyskiwania niezbędnych warunków technicznych i pozwoleń. Naturalnie chcielibyśmy otwierać więcej…