Marka H&M ponownie uruchomiła flagowy sklep w Paseo de Gracia w Barcelonie. Odnowiony salon pełen jest rozwiązań, które dodatkowo mają przyciągnąć klientów i zapewnić im niezapomniane doświadczenie zakupowe.
Sklep Paseo de Gracia jest pierwszym sklepem stacjonarnym H&M na świecie oferującym używaną odzież i akcesoria w ramach projektu H&M Pre-loved. Oprócz tego można znaleźć w nim takie rozwiązania jak interaktywne przymierzalnie czyl wirtualne manekiny.
Dla klientów z dziećmi stworzono kreatywną przestrzeń, w której mogą pobawić się budując konstrukcje z klocków LEGO, albo zagrać w grę opartą na technologii rozszerzonej rzeczywistości.
Wewnątrz odnowionego salony znajduje się również kawiarnia lokalnej sieci Syra Coffee.
Nowości w portfolio H&M
To nie jedyny ciekawy projekt wdrożony ostatnio przez H&M. Przypomnijmy, że szwedzka sieć uruchomiła niedawno swój pierwszy stacjonarny salon kosmetyczny. Zlokalizowany w Oslo flagowy sklep H&M Beauty ma ok. 300 mkw. powierzchni. Koncepcja wystroju łączy w sobie estetykę cocktail baru i spa. Wkrótce ruszy kolejny salon drogeryjny H&M, również w stolicy Norwegii. Więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ.