Od początku maja 2023 r. użytkownicy aplikacji Żabka Jush ponownie mogą korzystać z dowozów w plener. Funkcjonalność, która do niedawna dostępna była wyłącznie w Warszawie, weszła do pozostałych miast będących w zasięgu aplikacji – Gdańska, Sopotu, Krakowa, Katowic, Poznania i Piaseczna.
Zakupy można zamówić do najpopularniejszych miejsc wypoczynkowych danych miast, takich jak parki i plaże. W ten sposób twórcy rozwiązania podkreślają, że ich kurierzy dowiozą potrzebne zakupy nie tylko do domu czy biura, ale także wszędzie tam, gdzie spędza się lato w mieście.
Aktywacja miejska w kampanii Żabki Jush
Żabka Jush, z okazji zbliżającego się dużymi krokami lata, przygotowała dla swoich klientów aktywację promocyjną. To pierwsza i jedyna taka akcja w kategorii skierowana do konsumentów na polskim rynku. Została ona oparta na klasycznym schemacie „poszukiwania skarbów”, w której użytkownicy muszą dotrzeć do danej lokalizacji by odnaleźć daną promocję. Dlatego, żeby z niej skorzystać trzeba zeskanować specjalny kod QR lub wpisać w aplikacji hasło umieszczone na kreacji.
Kody oraz hasła zostały ukryte między innymi w rozsianych po całej Warszawie, Gdańsku i Krakowie billboardach, citylightach i plakatach. Dodatkowo znaleźć będzie można je w mediach społecznościowych aplikacji, a także w promocyjnych materiałach wykorzystywanych w internecie. Każdy z nich to inna zniżka, dzięki której użytkownicy zapłacą mniej za zakupy w usłudze. Warto sprawdzać nawet odkryte już miejsca, ponieważ Żabka Jush zapowiada regularną aktualizację promocji dostępnych za pomocą kodów oraz haseł.
– Jesteśmy wszędzie tam, gdzie się dzieje i są nasi klienci. Nieważne czy są domatorami czy wolą szaleć lub wypoczywać na mieście. Chcemy, żeby w pełni korzystali z lata i cieszyli się słonecznymi miesiącami. Działaniami podkreślamy także DNA naszej marki, którą zbudowaliśmy będąc przede wszystkim jak najbliżej użytkowników. Dlatego zapraszamy ich do uczestniczenia w przygotowanej przez nas miejskiej aktywacji. Pod kodami i hasłami czekają na nich liczne promocje, a szukanie kodów zniżkowych to sposób na nudę i aktywne spędzanie lata w mieście – mówi Kamil Bąkowski, Marketing & eCommerce Director w Lite e-Commerce.