Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami H&M uruchomiło swój pierwszy stacjonarny salon kosmetyczny. Zlokalizowany w Oslo flagowy sklep H&M Beauty ma ok. 300 mkw. powierzchni. Koncepcja wystroju łączy w sobie estetykę cocktail baru i spa. Wkrótce ruszy kolejny salon drogeryjny H&M, również w stolicy Norwegii.
– Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli zaoferować naszym klientom dobrze wyselekcjonowany asortyment kosmetyczny, który dobrze komponuje się z ubraniami znajdującymi się w naszym portfolio. Chcemy inspirować naszych klientów do sięgania po produkty modowe i kosmetyczne, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i online – komentuje Cathrine Wigzell, dyrektor generalny H&M Beauty.
Rozwój konceptu H&M Beauty
Sklep oferuje szeroki wybór produktów kosmetycznych H&M, w tym marki własnej H&M Beauty oraz ponad 80 marek innych, światowych producentów. Klienci będą mogli korzystać z stanowisk kosmetycznych, kupować inspirujące produkty oraz korzystać z pomocy i porad doradców.
Koncepcja wystroju łączy w sobie estetykę cocktail baru i spa, a w ofercie znajdą się spójne z nią produkty np. do makijażu czy perfumy, jak również asortyment do pielęgnacji ciała i odnowy biologicznej. Jak zapowiadają władze spółki, to dopiero początek rozwoju H&M Beauty, którego celem jest stworzenie spójnego konceptu drogeryjnego łączącego świat offline i online.