Neinver uruchomił udoskonalone narzędzie analizy handlowej w całym swoim portfolio. To system, którego zadaniem jest dostarczanie sklepom codziennych danych o uzyskiwanych wynikach, a także kluczowych informacji…
Przeglądaj: Systemy
Jedynie co czwarta duża polska firma wykorzystuje technologię Big Data w swojej działalności – wynika z raportu Digital Poland “Big Data w Polsce”. To znacznie poniżej…
Firma Infobip ogłosiła udane uruchomienie pierwszej kampanii marketingowej RCS w Polsce dla eobuwie.pl wspólnie z operatorem Play. RCS pozwala markom na interakcję z konsumentami za pomocą…
Od połowy lipca 2021 roku spółka placeme zmienia nazwę na dataplace.ai. Sama marka placeme nie znika – staje się jednym z produktów oferowanych przez grupę dataplace.ai.…
Shoper SA, właściciel platformy e-commerce do prowadzenia sklepu internetowego w modelu SaaS, zadebiutował na głównym parkiecie GPW w Warszawie. Kurs akcji na otwarciu wyniósł 54,1 zł, co oznacza wzrost o 15 proc. względem ceny…
Odłączenie “frontu” sklepu internetowego od jego “zaplecza”, nazywane wdrożeniem architektury headless, wydaje się mocno techniczną kwestią. Tymczasem, jak udowadniają eksperci merce.com, ta zmiana ma duże znaczenie…
Carrefour Polska konsekwentnie rozwija pakiet usług finansowo-handlowych. Po zakończeniu fazy testów sieć udostępniła wszystkim użytkownikom aplikacji Mój Carrefour możliwość dokonywania mobilnych płatności za paliwo na stacjach…
Okazuje się, że e-mail niezmiennie pozostaje najskuteczniejszym i najtańszym kanałem budowania i utrzymywania relacji z istniejącymi klientami – tak wynika z analizy firmy ExpertSender. E-mail sprawdza…
Spółka Smart Points, operator pocztowy, a jednocześnie dostawca nowoczesnego rozwiązania typu „last mile” dla firm kurierskich, sieci handlowych, e-sklepów oraz konsumentów dostarczyła aplikację do obsługi przesyłek…
Pod koniec ubiegłego roku SMSAPI, dostawca narzędzi do masowej wysyłki wiadomości SMS, uruchomił nową wersję swojej platformy na rynek szwedzki. Teraz startuje z podobnym projektem w…