Firma Infobip ogłosiła udane uruchomienie pierwszej kampanii marketingowej RCS w Polsce dla eobuwie.pl wspólnie z operatorem Play. RCS pozwala markom na interakcję z konsumentami za pomocą urozmaiconego kontentu – obrazów, filmów i linków, zapewniając klientom lepsze doświadczenie w kontakcie z marką.
Kampania została zrealizowana dla firmy eobuwie.pl, lidera sprzedaży online obuwia i akcesoriów na rynku CEE, aby promować sezonową wyprzedaż wybranych marek.
Eobuwie.pl wykorzysta funkcje RCS
Kampania wykorzystywała funkcje rich media RCS do wyświetlania najlepszych ofert bezpośrednio w aplikacji do przesyłania wiadomości, umożliwiając klientom przeglądanie elementów i kategorii asortymentu, bez opuszczania aplikacji do przesyłania wiadomości.
Pierwsza w Polsce kampania marketingowa RCS została uruchomiona w sieci komórkowej Play, największego polskiego operatora komórkowego wśród abonentów. Play i Infobip ściśle współpracowały przy wdrożeniu funkcji przesyłania wiadomości biznesowych RCS, dzieląc się wiedzą techniczną i handlową pozyskaną w swojej branży.
Budowa nowego ekosystemu mobilnego
– Cieszymy się z pierwszej w Polsce kampanii biznesowej RCS obsługiwanej przez Infobip i Play. RCS jest wygodnym i angażującym kanałem marketingowym zarówno dla marek, jak i konsumentów, a wraz z sukcesem kampanii eobuwie.pl z pewnością podąży za nią więcej marek, tworząc i napędzając nowy ekosystem mobilny w Polsce – mówi Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.
– Misją eobuwie.pl jest dzielenie się z klientami nie tylko pasją do mody, ale również do technologii, dlatego z entuzjazmem wdrożyliśmy razem z firmą Infobip kanał RCS w komunikacji bezpośredniej z naszymi klientami. Wierzymy, że RCS będzie skutecznym kanałem komunikacji, który pozwoli nam zaprezentować naszą ofertę w angażujący dla klienta sposób – mówi Anna Herman Head of Direct Marketing w eobuwie.pl.