Choć niektórzy uważają, że wyniki Black Friday mogą być mniej spektakularne (zwłaszcza w branżach, w których pojawiły się braki w zaopatrzeniu), aż 31 proc. klientów zamierza…
Przeglądaj: Systemy
Spółka Saly wprowadziła do swojej autorskiej platformy możliwość prowadzenia programów lojalnościowych. Dzięki nowej funkcjonalności, firmy prowadzące sprzedaż w kanale online dla klienta biznesowego, będą mogły nagradzać…
Polskie oprogramowanie Lease Commander wspiera zarządzanie najmem ponad 100 sklepów francuskiej firmy Yves Rocher. Wkrótce swoje restauracje powierzy mu również polska grupa GastroMall. System porządkuje informacje…
W 2021 r. wystąpił zdecydowany wzrost liczby Polaków korzystających z programów lojalnościowych. Jednym z czynników, który miał wpływ na taki stan rzeczy są aplikacje mobilne, które…
W USA firmy, których klientami są inne firmy już kilkanaście procent swoich produktów i usług sprzedają w internecie. Jego udział w sprzedaży rośnie w tempie ok.…
Z potrzeby wydajniejszej i szybszej analizy danych pozyskiwanych w centrach handlowych oraz raportowania ich w przejrzysty, zrozumiały sposób zrodziło się Trackeo Properties – innowacyjne narzędzie opracowane…
Synergia między firmami i partnerami technologicznymi staje się coraz ważniejsza. Eksperci ds. e-commerce podkreślają kluczowe obszary strategiczne, na które firmy powinny zwracać obecnie uwagę. Potrzeba jedynie…
Czy podczas Czarnego Piątku wystarczy poczekać na klienta, który sam do nas przyjdzie zwabiony magią wyprzedaży, czy może w listopadzie sprzedawca musi starać się podwójnie? Wśród…
Blockchain potwierdzi jakość polskiej żywności – Carrefour rusza z pionierskim w Polsce projektem paszportyzacji produktów spożywczych. Technologia stojąca za globalną rewolucją systemów informatycznych umożliwi zwiększenie zaufania…
Co trzecia firma w Unii Europejskiej i co czwarta w Polsce deklaruje korzystanie z płatnych usług w chmurze – wynika z raportu PMR. Według prognoz w…