– Nie mogliśmy przejść obojętnie obok zmieniających się oczekiwań naszych klientów. Coraz większa ich grupa jeszcze przed wyjściem z domu sprawdza dostępne promocje i rabaty. To dlatego…
Przeglądaj: Systemy
Jeden z największych polskich e-commerce właśnie uruchomił wydłużone terminy zwrotów w Grecji, Bułgarii, Niemczech i na Ukrainie. To kolejne kraje, w których klienci mogą odesłać zamówione…
Pandemia, która wybuchła niemal półtora roku temu, niewątpliwie zmieniła całą globalną branżę e-commerce. Wraz z nałożeniem obostrzeń nastąpiło przyśpieszenie procesu transformacji cyfrowej, pojawiły się nowe postawy…
Ponad 20 proc. wzrost efektywności przepływu informacji, zaoszczędzonych ponad 1,5 tys. roboczogodzin i 15 tysięcy kartek papieru – EPP, największy właściciel centrów handlowych w Polsce, podsumowuje…
Doświadczenie Klienta, czyli Customer Experience w sklepie online to nie po prostu wygodna strona z czytelnymi przyciskami, a dbanie, by zakupy “robiły się same”, a kupujący…
CCC sukcesywnie wykorzystuje nowe technologie, które usprawniają i ułatwiają klientom zakupy. W tym celu aż 750 salonów CCC w Europie Środkowej zostało wyposażonych w cyfrowe e-kioski,…
Aż 3/4 właścicieli sklepów internetowych na platformie Shoper planuje obniżyć ceny tuż przed tegorocznym Black Friday. To także okazja dla właścicieli biznesów internetowych do rozwoju sklepu…
W celu zagwarantowania swoim klientom unikalnego doświadczenia online, globalna marka kosmetyczna Revlon zdecydowała się wykorzystać najnowsze rozwiązania chmurowe będące elementem programu RISE with SAP. Pandemia wpłynęła…
Jako ekspert cyfrowej transformacji handlu, Unity Group zbuduje w Grupie Euvic całkowicie nowy filar działalności – commerce transformation, tworząc tym samym dedykowaną propozycję dla tego sektora. …
W ciągu zaledwie 3 lat, od 2017 do 2020 roku, odsetek organizacji, które już wykorzystują rozwiązania AI, wzrósł z 36 do 53 procent – wynika z…