Nowe technologie poprawiają rentowność lub zwiększają efektywność działania organizacji – zdaniem większości firm, które wzięły udział w badaniu KPMG. Najlepiej ocenione pod tym względem zostały data…
Przeglądaj: Technologie
Już co trzeci Polak, który robi zakupy w kanale online, kupuje w ten sposób kilka razy w miesiącu (35 proc.) – donosi najnowsze badanie Santander Consumer…
W październiku 2023 r. wskaźnik kondycji polskiego e-commerce pobił historyczny rekord (najstarsze dane sięgają stycznia 2022 r.) i wyniósł 134 punkty. Indeks ten bazuje na danych…
Część z nas pewnie jeszcze pamięta czasy, gdy nieodłącznym elementem robienia zakupów było stanie w wielogodzinnych kolejkach. Na szczęście jest to już tylko wspomnienie schyłku poprzedniego…
Według danych firmy SMSAPI ponad 90 proc. respondentów deklaruje chęć skorzystania z okazji na Black Friday i Cyber Monday. Czy w tym roku czekają ich sztuczne…
Co drugi Polak wycofuje się z internetowych zakupów w ostatniej chwili – wynika z najnowszego, skupionego na potrzebach konsumentów, badania Adyen „Lost in Transaction”. Dlaczego? ¼…
Starbucks wprowadza w Polsce aktualizację swojego programu lojalnościowego. Dzięki zniesieniu konieczności płacenia w niej poprzez pre-paid, Starbucks oferuje teraz jeszcze więcej sposobów zbierania gwiazdek za pośrednictwem…
Grupa OEX, specjalizująca się w dostarczaniu usług i technologii w obszarze sprzedaży, zakończyła III kwartał 2023 roku ze wzrostem wyników. Przychody Grupy wyniosły 543, 3 mln…
Wysyłanie e-faktur to najczęstsze rozwiązanie zwiększające poziom cyfryzacji w prawie dwóch trzecich MŚP z sektora handlowo-usługowego – wynika z raportu „Płatności bezgotówkowe w polskich MŚP” zrealizowanego…
W obliczu dynamicznego wzrostu cen na przestrzeni minionego roku, a także zmieniającej się sytuacji ekonomicznej, Polacy przejawiają coraz większe zainteresowanie świadomym zarządzaniem swoimi finansami. Wyniki badań…