Technologia wciąż zmienia sposób, w jaki funkcjonują przedsiębiorstwa. Pozostanie przy rozwiązaniach analogowych sprawia, że firmy są mniej konkurencyjne i efektywne. Mimo to prawie trzy czwarte MŚP…
Przeglądaj: Technologie
W dobie postępującej cyfryzacji i rozwoju nowych technologii trudno spodziewać się, by rola przedstawicieli handlowych nie ulegała zmianie. Wbrew pozorom wcale nie musi to oznaczać marginalizacji…
Kaufland inwestuje w nowoczesne rozwiązania, które mają ułatwić i skrócić klientom proces zakupowy. Są to m.in. kasy samoobsługowe oraz usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie produktów w…
System elektronicznych oznaczeń cenowych to innowacja, która jest stosowana już we wszystkich sklepach sieci w Polsce. To krok w stronę oszczędności surowców oraz wygody zarówno konsumentów,…
Trzy czwarte klientów branży dóbr luksusowych entuzjastycznie podchodzi do innowacji technologicznych wprowadzanych w butikach i na stronach internetowych marek, wynika z badania firmy doradczej Bain &…
W październiku 2022 roku Zalando, we współpracy z wybranymi partnerami, w tym polską marką Kazar, rozpoczęło pilotażowe wdrażanie usługi wielokanałowej realizacji zamówień, która teraz zostaje udostępniona…
Shoper podpisał umowę z home. pl, której przedmiotem jest przeniesienie około 3 tysięcy sklepów internetowych użytkowanych przez klientów home. pl na bazie modelu „private label” na…
Aplikacja umożliwia śledzenie przesyłek Pocztex oraz ich obsługę za pośrednictwem urządzeń mobilnych. To kolejne rozwiązanie wdrożone przez Pocztę Polską, ułatwiające korzystanie z usług przewoźnika. Użytkownik aplikacji…
W najnowszym raporcie Mastercard SpendingPulse™ przeanalizowano poziom sprzedaży detalicznej na dziewięciu rynkach w Europie w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień 2023 r.). Wzięto pod uwagę dane dotyczące zakupów…
Mimo perturbacji rynkowych popyt na usługi wokół cyfrowej transformacji handlu nie słabnie. Potwierdzają to wyniki jednego z liderów tego segmentu rynku za I półrocze 2023 r.…