Black Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego długo oczekiwanego przez sprzedawców weekendu zakupowego…
Przeglądaj: Technologie
System elektronicznych oznaczeń cenowych to innowacja, która jest stosowana już we wszystkich sklepach sieci w Polsce. To krok w stronę oszczędności surowców oraz wygody zarówno konsumentów,…
Już 31 proc. Polaków, którzy kupują w sieci słyszało o możliwości robienia zakupów w wirtualnym świecie tzw. metaverse – wynika z najnowszego raportu Santander Consumer Banku…
Jak pokazują wyniki ostatniego już w tym roku badania Barometr Retail firmy doradczo-technologicznej Future Mind, eksperci branży retail za dwa dominujące trendy kształtujące branżę handlową uznają…
Jak wynika z ostatniej edycji „Monitora Transformacji Cyfrowej Biznesu” tworzonego przez KPMG w Polsce, organizacje w kraju bardzo wyraźnie odczuły szoki gospodarcze, które miały miejsce w…
Rok 2023 dla polskiego rynku e-commerce rozpoczął się od szoku spowodowanego decyzją Shopee – azjatycki gracz zniknął znad Wisły z dnia na dzień, tłumacząc swoją decyzję niepewnością makroekonomiczną…
Internetowy market spożywczy delio stawia na intuicyjność swojej aplikacji mobilnej, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Z tego względu przeszła ona ewolucję. Wprowadzone zmiany oraz…
Tegoroczna edycja cyklicznego badania SMSAPI pokazuje, że wzrasta odsetek osób zainteresowanych promocjami na Black Friday. Jednocześnie przeważająca część respondentów zwraca uwagę na najniższą cenę z ostatnich…
O ile podobnie jak w poprzednich latach możliwości do znalezienia atrakcyjnych okazji cenowych podczas Black Friday nie powinno zabraknąć, Polacy prawdopodobnie wykażą się w tym roku…
W najnowszym concept store Vitula zadebiutowały wyjątkowe produkty marki Vistula, oznaczone wirtualnymi metkami NFT. W sumie ok 150 produktów oznaczonych tokenami jest dostępne wyłącznie dla klientów,…