W listopadzie br. wartość wskaźnika mierzącego kompleksową kondycję polskiego e-commerce wyniosła rekordowe 150 pkt (wartość wyjściowa wynosi 100 pkt – styczeń 2022). Przed miesiącem odczyt wynosił…
Przeglądaj: Technologie
Drogerie dm w Polsce przebudowały szafy makijażowe w swoich sklepach. Wymienione zostały meble dla kosmetyków marek własnych alverde, ebelin oraz trend !t up. Ponadto wśród nowości…
Ponad połowa respondentów na świąteczne zakupy ma zamiar wydać do 1000 zł. 46 proc. badanych przyznaje, że pieniądze na świąteczne wydatki odkłada z dużym wyprzedzeniem. Najbardziej…
InPost sukcesywnie wdraża usługę InPost Pay w kolejnych sklepach internetowych. InPost Pay to usługa od InPost, która łączy płatność i dostawę w jednym przycisku, już na karcie…
Platforma technologii finansowych Adyen nawiązała współpracę z Notino, internetową drogerią podbijającą europejskie rynki. Połączenie sił to sposób na stworzenie personalizowanego doświadczenia dla klientów i zrozumienie ich…
W połowie listopada LPP uruchomiło nową aplikację mobilną, tym razem dla marki Mohito. Podobnie jak jej poprzedniczki w Reserved i Sinsay, już w pierwszych tygodniach działania…
Mastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci wyszukują i oglądają produkty w internecie.…
Według danych zebranych przez Tpay, podczas Black Friday sprzedaż w sklepach współpracujących z tym operatorem płatności wzrosła średnio o 116 proc. w porównaniu do pozostałych dni…
Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday w liczbach? Okazuje się, że to…
Stworzenie ram prawnych dla szerokiego wykorzystywania generatywnej sztucznej inteligencji to obecnie absolutna konieczność. Ten krok mają już dawno za sobą Chiny, a niedawno stosowne regulacje wprowadziły…