Branża FMCG w 2020 roku w Polsce warta była prawie 200 mld złotych. Lwią część z tej kwoty Polacy wydają w sklepach marek, których komunikację na…
Przeglądaj: Retail
Pierwszy kwartał przesuniętego roku obrotowego, trwający od 1 lutego do 30 kwietnia upłynął w LPP pod znakiem utrzymujących się wzrostów sprzedaży. Spółka wypracowała w tym czasie…
Zapewnienie klientom centrów handlowych bezpieczeństwa to nieprzerwanie priorytet dla właścicieli i zarządców obiektów. Galeria Katowicka sięgnęła po rozwiązania daleko wykraczające poza obowiązujące standardy bezpieczeństwa. W obiekcie…
Centra handlowe stale zmieniają się goniąc za potrzebami konsumentów – już 28 proc. z nich w Polsce przeszło rozbudowę, w tym część z nich również modernizację.…
Pepco Group, właściciel marek Pepco, Dealz i Poundland, przedstawiło śródroczne wyniki za I półrocze zakończone 31 marca 2021. Spółka w tym okresie zanotowała przychody ze sprzedaży…
Ponad 5 milionów osób pobrało aplikację mobilną CCC. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp nie tylko do bogatej oferty produktowej, ale także unikalnych treści, które są aktualizowane…
Łódzka Fuzja już od 10 lipca zaprasza na plac przed Elektrownią Scheiblera, gdzie w każdy wakacyjny weekend odbywać będą się kolejne tematyczne atrakcje. Otwarcie w Fuzji…
Ponad dwie trzecie konsumentów w Polsce czuje się bezpiecznie w sklepach stacjonarnych – tak wynika z najnowszego badania firmy Deloitte. Na tle Europy polskich konsumentów charakteryzuje…
Sephora i Zalando nawiązały strategiczne partnerstwo. Pierwsze efekty współpracy będą widoczne w IV kwartale tego roku na rynku niemieckim. Docelowo zostanie ona rozszerzone na kolejne rynki…
Obroty najemców w obiektach handlowych należących do EPP w maju 2021 r., czyli w pierwszym miesiącu po czwartym lockdownie, osiągnęły poziom o 13 proc. wyższy w…