Pod koniec ubiegłego roku został otwarty pierwszy w Polsce sklep włoskiej marki Boggi Milano w warszawskiej galerii handlowej Klif. Salon ma powierzchnię 203 mkw. i jest…
Przeglądaj: Retail
Miniony rok był dla polskiego oddziału firmy Deichmann szczególnie udany. Spółka zanotowała wzrost o 33 proc. zamykając rok 2022 z obrotem brutto przekraczającym 1 miliard złotych. …
Strategia firmy Kaufland, która posiada w Polsce 240 marketów, zakłada otwieranie nowych lokalizacji oraz rozbudowę bazy logistycznej, dostosowanej do powiększającej się sieci sprzedaży. Jak zapowiadają przedstawiciele…
NEINVER zamknął pierwszy kwartał 2023 roku z poziomem sprzedaży sięgającym 329 millionów euro w 21 centrach, prowadzonych przez firmę w Europie, co stanowi wzrost o 21…
Wojas, właściciel polskiej marki obuwniczej, miał w kwietniu 2023 roku 27,8 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza spadek o 2,9 proc. w stosunku do przychodów…
Rynek handlowy ma za sobą dobre otwarcie roku. W pierwszych trzech miesiącach br. przybyło 107,4 tys. mkw. powierzchni zakupowej w postaci 12 obiektów. Są to głównie…
JD Sports stawia pierwszy krok w zapowiadanej ekspansji. Brytyjska spółka zamierza przejąć francuską firmę odzieżową Courir. Wartość transakcji szacowana jest na 520 mln euro. Dwustronne negocjacje…
Włoska marka modowa, Twinset wybrała Renomę na lokalizację swojego pierwszego butiku we Wrocławiu. To kolejny najemca z sektora premium, który wzmocnił portfolio ikonicznego budynku w stolicy…
Grupa Sfinks Polska odnotowała w kwietniu 2023 r. wzrost sprzedaży gastronomicznej o 15 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, tj. do 14,68 mln zł.…
Cztery firmy – NREP, 2150, Luma Equity i Velo Capital – zjednoczyły siły, tworząc inwestycyjną grupę Urban Partners. Dzięki integracji wiedzy z zakresu nieruchomości, kapitału prywatnego…