Pod koniec ubiegłego roku został otwarty pierwszy w Polsce sklep włoskiej marki Boggi Milano w warszawskiej galerii handlowej Klif. Salon ma powierzchnię 203 mkw. i jest prowadzony przez agencję GPoland Group. Jak dowiedziała się redakcja Omnichannelnews.pl, salony Boggi Milano w naszym kraju będą rozwijane w systemie franczyzowym, a kolejne otwarcie zaplanowano we wrześniu br. w poznańskim Starym Browarze.
Boggi Milano to włoska marka z modą męską o międzynarodowym zasięgu, z 190 sklepami w 38 krajach. Wzornictwo ubrań zrodziło się z połączenia dwóch zasadniczych elementów: jakości tkanin – preferowane są włókna organiczne, materiały pochodzące z recyklingu i certyfikowane tkaniny oraz badań na wzornictwem, dostosowanych do wizji współczesnego trybu życia.
Marki mody męskiej będą rozwijać się w Polsce
Działający od grudnia 2022 roku salon Boggi Milano w warszawskim Klifie przyciąga wielu odwiedzających galerię. – Od pierwszego dnia spotykamy się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony klientów. Widzimy wyraźnie jak duża jest przestrzeń, szczególnie dla rozwoju marek męskich w Polsce. Styl Boggi, który możemy określić jako nowoczesną i wygodną elegancją trafia dokładnie w punkt oczekiwań klientów i oferuje to, czego brakuje innym markom. Oryginalny, włoski design i znakomity stosunek jakości do ceny. Co ciekawe, większość odwiedzających nas klientów zna markę, głównie z podróży po różnych zakątkach świata – mówi redackji Omnichannelnews.pl Dominika Wrzesińska-Kołak, Marketing and PR Director w GPoland.
– Marka Boggi Milano będzie szukać franczyzobiorców, w różnych kluczowych lokalizacjach w kraju. Następne otwarcie nowego salonu planowane jest we wrześniu w Poznaniu w Starym Browarze – dodała Dominika Wrzesińska-Kołak,
GPoland wprowadza do Polski marki modowe z sektora premium
GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 80 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.
Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody.